Skravletråd

Ble ikke trening i dag men kom meg opp på 14.880 skritt etter jobb (går MYE) der og div aktiviteter etterpå.

Dårlig vær idag så nå kommer ulempen med å ikke ha medlemskap i et treningssenter eller ha tredemølle men har til nå nesten 8000 skritt men merker presset på at jeg skal veie meg på fredag og frykten for å ikke gått ned noe

Det går nok bra vil jeg tro:) lykke til!

Fri i dag før jobbehelg. Mye på programmet men skal prøve meg på en tur ute da vær, temp og føre virker innafor. Litt styrke også kanskje.
Veiing i morgen - blir nok ingen vinner-uke etter mye "fråtsing" i helgen pluss litt kunstig nedvekt forrige uke etter sykdom. Fornøyd om ikke opp og veldig fornøyd om bare minus 0,1. Skal takle litt pluss også for vet isåfall grunnen :rolleyes:

Fri i dag før jobbehelg. Mye på programmet men skal prøve meg på en tur ute da vær, temp og føre virker innafor. Litt styrke også kanskje.
Veiing i morgen - blir nok ingen vinner-uke etter mye "fråtsing" i helgen pluss litt kunstig nedvekt forrige uke etter sykdom. Fornøyd om ikke opp og veldig fornøyd om bare minus 0,1. Skal takle litt pluss også for vet isåfall grunnen :rolleyes:
Håper du ihvertfall ikke har gått opp da [emoji4]

Tok på mannens aktivitetsklokke og den viser nå 5654 mens min viser 5188 og den hadde registrert nesten 900 før jeg tok på mannen sin, så tror vi midlertidig bytter [emoji6] må bare få ned appen til den samt finne den svarte reimen til min, tror ikke mannen vil ha på seg den som er rosa [emoji23]

Krysser fingre for veiing!:)

Tok på mannens aktivitetsklokke og den viser nå 5654 mens min viser 5188 og den hadde registrert nesten 900 før jeg tok på mannen sin, så tror vi midlertidig bytter [emoji6] må bare få ned appen til den samt finne den svarte reimen til min, tror ikke mannen vil ha på seg den som er rosa [emoji23]

Haha, rosa hadde kledd ham:P
Smart å bytte litt ja:)

Har ikke hatt tid å være her de siste dagene, men det betyr ikke jeg har gitt opp.
Ble ingen trening på tirsdag dessverre siden eldste skulle, men kom meg ut i kveld.
9,6 km

Back
Topp