Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dårlig vær idag så nå kommer ulempen med å ikke ha medlemskap i et treningssenter eller ha tredemølle men har til nå nesten 8000 skritt men merker presset på at jeg skal veie meg på fredag og frykten for å ikke gått ned noe
Ble ikke trening i dag men kom meg opp på 14.880 skritt etter jobb (går MYE) der og div aktiviteter etterpå.
Takk, jeg håper jo det ihvertfall [emoji4]Det går nok bra vil jeg trolykke til!
Takk, jeg håper jo det ihvertfall [emoji4]
Håper du ihvertfall ikke har gått opp da [emoji4]Fri i dag før jobbehelg. Mye på programmet men skal prøve meg på en tur ute da vær, temp og føre virker innafor. Litt styrke også kanskje.
Veiing i morgen - blir nok ingen vinner-uke etter mye "fråtsing" i helgen pluss litt kunstig nedvekt forrige uke etter sykdom. Fornøyd om ikke opp og veldig fornøyd om bare minus 0,1. Skal takle litt pluss også for vet isåfall grunnen![]()
Håper du ihvertfall ikke har gått opp da [emoji4]
Fri i dag før jobbehelg. Mye på programmet men skal prøve meg på en tur ute da vær, temp og føre virker innafor. Litt styrke også kanskje.
Veiing i morgen - blir nok ingen vinner-uke etter mye "fråtsing" i helgen pluss litt kunstig nedvekt forrige uke etter sykdom. Fornøyd om ikke opp og veldig fornøyd om bare minus 0,1. Skal takle litt pluss også for vet isåfall grunnen![]()
Tok på mannens aktivitetsklokke og den viser nå 5654 mens min viser 5188 og den hadde registrert nesten 900 før jeg tok på mannen sin, så tror vi midlertidig bytter [emoji6] må bare få ned appen til den samt finne den svarte reimen til min, tror ikke mannen vil ha på seg den som er rosa [emoji23]
Da ble det 4 km i friskt tempo - hostet nesten ikke i dag. Så ca 30 min styrke mage/armer/rygg.
Haha vet ikke om han er like enig [emoji23]Haha, rosa hadde kledd ham
Smart å bytte litt ja![]()
Har ikke hatt tid å være her de siste dagene, men det betyr ikke jeg har gitt opp.
Ble ingen trening på tirsdag dessverre siden eldste skulle, men kom meg ut i kveld.
9,6 km
Fin tur det da [emoji4] antar du er frisk igjen da [emoji4]Har ikke hatt tid å være her de siste dagene, men det betyr ikke jeg har gitt opp.
Ble ingen trening på tirsdag dessverre siden eldste skulle, men kom meg ut i kveld.
9,6 km