Skravletråd

I dag ble det 5 km gange i middels tempo på naboens mølle. Dro på litt stigning også. Kjenner at formen kommer seg, så i morgen skal jeg prøve meg på mandagstreningen jeg gikk på i høst.
MEN, med bedre form har appetitten kommet også. Endelig smaker mat godt igjen, så har nok fått i meg mer enn nok i helgen:wacky:

I dag ble det 5 km gange i middels tempo på naboens mølle. Dro på litt stigning også. Kjenner at formen kommer seg, så i morgen skal jeg prøve meg på mandagstreningen jeg gikk på i høst.
MEN, med bedre form har appetitten kommet også. Endelig smaker mat godt igjen, så har nok fått i meg mer enn nok i helgen:wacky:

Deilig å være i gang igjen!:)

Vi dro på fjellet i dag vi.

Så jeg har løpt/gått opp akebakken flere ganger i dag.
Har iallefall ført til over 11000 skritt, og aktivitet ute i frisk luft [emoji6]

Æsj idag har jeg ikke fått gjort mye, våkennatt som gjorde jeg prioritere søvn og familien, satser på en bedre dag imorgen

Har vært kjempe flink hele uka, vekta står bom:(
Må prøve å mobilisere en uke til og kanskje få igjen for to uker da.

Jaja nesten 9000 steg før jeg gikk 5 km tur og nå nesten 15000,får lyst til å sjekke hvor stor forskjell det er mellom min og mannen sin Aktivitetsklokke, han bruker nesten ikke sin uansett [emoji13] men føler jeg har fått hvert effektiv idag [emoji4]

Da gjennomførte jeg mandagstimen "min" :D
Ble litt host og kremt underveis, og jeg tok ikke i 100%, men deilig å føle at jeg er på G.
For dere som har kommet til etter jul består timen av
60 min cardio/styrke. Kjørte den nesten alle mandager i høst og sammen med gå/lett jogg turene mine merket jeg gode resultater.

Back
Topp