Skravletråd

Møte i kveld, men tok en 3 km etter møtet før jeg satte meg i bilen. Dog kun medium tempo da vanlige klær og vinterstøvler på.
Siste veiing for meg i 2016 i morgen (spent da ikke veldig flink denne uken).
Kjenner det skal bli SÅ godt med litt fri fra å prøve tenke rikitig hele tiden.
Frihelg og reise bort på hotell denne helgen!!!

Møte i kveld, men tok en 3 km etter møtet før jeg satte meg i bilen. Dog kun medium tempo da vanlige klær og vinterstøvler på.
Siste veiing for meg i 2016 i morgen (spent da ikke veldig flink denne uken).
Kjenner det skal bli SÅ godt med litt fri fra å prøve tenke rikitig hele tiden.
Frihelg og reise bort på hotell denne helgen!!!
Kos deg masse på hotelltur:D

Bare minus 0,3 kg her, men "ned er ned og ikke opp";)
Da havnet jeg på 70,8 kg som resultat for høstens
innsats :p:D:happy: hadde jeg aldri trodd jeg skulle kunne skrive når jeg startet i august!!!
Frem til starten av januar blir det ikke veiing (om jeg ikke blir fristet da) og fokus på JUL og ikke minst kos ;) "stabilisering" blir nøkkelordet for desember.
Så satser jeg på ny innsats i januar og utover vinter/vår.

Godt når man vet hvorfor og er klar for ny "kamp".
Jeg har hatt store problemer de siste ukene.
Spesielt helgene har gått til helvete.
Så til helvete at jeg ikke klarer å ta det inn igjen på ukedagene selv om jeg har vært flinkere igjen da.
Må bare skjerpe meg i helgene.
Problemet er også at jeg føler meg i så mye bedre form slik at jeg føler meg tynn og da blir jeg slappere.
Så et bilde som ble tatt her om dagen hvor jeg ser ganske tydelig at jeg ikke er det enda.
Det ga motivasjon

Jeg har hatt store problemer de siste ukene.
Spesielt helgene har gått til helvete.
Så til helvete at jeg ikke klarer å ta det inn igjen på ukedagene selv om jeg har vært flinkere igjen da.
Må bare skjerpe meg i helgene.
Problemet er også at jeg føler meg i så mye bedre form slik at jeg føler meg tynn og da blir jeg slappere.
Så et bilde som ble tatt her om dagen hvor jeg ser ganske tydelig at jeg ikke er det enda.
Det ga motivasjon

Bilder kan være en vekker og en klar motivasjon.

Men samtidig er det ikke så rart om du er litt "lei" i blant nå og lar lystene ta overhånd.
Du har vært utrolig flink lenge!!!
Personlig synes jeg denne årstiden er vanskelig i forhold til slanking. Merket det ved tidligere forsøk også. Både at vi nærmer oss desember med all kos etc og at det er mørkt og kaldt ute, gjør meg mer fysen og mindre flink til å holde igjen.
Derfor tar jeg denne pausen og tror og håper på ny og bedre motivasjon fra januar.
Tror dessuten at kroppen min kan ha godt av å stabilisere seg rundt den vekten jeg er på nå før jeg prøver å lure den til å kvitte seg med de siste 5-6 kiloene.

Last edited:
Back
Topp