Ja da er det jo helt greitTakk
Har funnet ut at det kan virke som jeg er "flink pike" og litt mindre fokusert annenhver uke.
Og om det blir sånn fremover også, er det helt ok så lenge vekten siger langsomt nedover.
Stå på!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja da er det jo helt greitTakk
Har funnet ut at det kan virke som jeg er "flink pike" og litt mindre fokusert annenhver uke.
Og om det blir sånn fremover også, er det helt ok så lenge vekten siger langsomt nedover.
Ja da er det jo helt greit
Stå på!
Herlig at du er så motivertYes I do - denne uken kjennes det bra. Tante har reist og den indre motivasjonen og energien er der. Fredag SKAL jeg smile når jeg gåt på vekten.
Herlig at du er så motivert
Håper jeg kan smile selv på fredag![]()
Koselig kveld daHadde en superhyggelig kveld i går og koste meg med god mat, litt kake og litt vin. Men greidde ikke ta helt av.
Og så ble det 23.458 skritt!!!!!
Hvordan har det gått idag?Skal snart ta en liten tur med frøkna i skogen, og se hvordan formen reagerer på det.
Dersom det fungerer blir det en lenger tur alene i kveld.
Koselig kveld daog supert med skritt!
Veldig bra.Hvordan har det gått idag?![]()
Så flink du erVeldig bra.
Ble 2 turer
Er her, men ikke så aktiv for tidablir lite med trening pga et arr som ikke vil spille helt på lag. Får til rolige trilleturer da
![]()
Da var jeg endelig hjemme etter jobb.
Blir lite bevegelse på meg i dag
Gårsdagen var jo bare en helt vanlig søndagSånn blir jo noen dager og etter gårsdagen har du jo litt å gå på.
Gårsdagen var jo bare en helt vanlig søndag![]()
Så kjipt med arretEr her, men ikke så aktiv for tidablir lite med trening pga et arr som ikke vil spille helt på lag. Får til rolige trilleturer da
![]()
Alle dager kan ikke være like aktiveDa var jeg endelig hjemme etter jobb.
Blir lite bevegelse på meg i dag