Det er imponerende4 km tur i raskt tempo og ingen utskeielser fredag kveld - føler meg i siget!!!!
Her dyttet jeg i meg både potetgull og sjokolade
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er imponerende4 km tur i raskt tempo og ingen utskeielser fredag kveld - føler meg i siget!!!!
ÆsjIngen tur i dag, syk
Det gjør jeg også.Æsjgod bedring! Håper det går fort over!
Haha, lykke tilDet gjør jeg også.
Dette har jeg virkelig ikke tid til, skal på shopping kl 15 så vil være frisk til det![]()
Føles ut som om jeg har vært konstant syk siden i våres når lille U begynte i barnehagen.Haha, lykke til
Er jo ikke lenge siden du var syk?![]()
Det er imponerende
Her dyttet jeg i meg både potetgull og sjokolade![]()
1 time styrke, cardio og mage gjennomført
Stolt!
Ingen tur i dag, syk
Du får hvile deg kjapt i form.Det gjør jeg også.
Dette har jeg virkelig ikke tid til, skal på shopping kl 15 så vil være frisk til det![]()
Takk, håper jeg blir bedre til i morgen slik at jeg får meg et per turer daUff god bedring !!!
Sitter godt plassert i sofaen nåDu får hvile deg kjapt i form.
Å føle seg i siget er alltid motiverende, elsker den følelsenKjenner meg litt i siget nå.
Vi skal ha middagsgjester både i dag og i morgen så var bare å komme i gang tidlig i dag.
Dro for å handle inn og benyttet sjansen til en rask tur samtidig. Det ble faktisk to av "rundene mine" pluss litt til; 9 km tilsammen!!!! "Stolt"
Så deilig du får litt roFøles ut som om jeg har vært konstant syk siden i våres når lille U begynte i barnehagen.
Akkurat nå er eldsten på Speideren, lille U og mannen sover, og frøkna leker rolig, så jeg får slappet av
Smakte himmelskHåper det smakte seg![]()
Å føle seg i siget er alltid motiverende, elsker den følelsen
Flik du er, stå på
Så deilig daKjenner meg litt i siget nå.
Vi skal ha middagsgjester både i dag og i morgen så var bare å komme i gang tidlig i dag.
Dro for å handle inn og benyttet sjansen til en rask tur samtidig. Det ble faktisk to av "rundene mine" pluss litt til; 9 km tilsammen!!!! "Stolt"
Så deilig dadu er flink!