Jeg sa ikke jeg skulle holde meg hjemme, bare at dørstokkmila var lang, gikk 8,8 km i går kveld.Kanskje greit å holde seg hjemme da
God bedring!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg sa ikke jeg skulle holde meg hjemme, bare at dørstokkmila var lang, gikk 8,8 km i går kveld.Kanskje greit å holde seg hjemme da
God bedring!
Som jeg har sagt før, NoSyt - ingen dårlige unnskyldninger for å ikke trene.Du er sykt flink![]()
Vet du ikke sa detJeg sa ikke jeg skulle holde meg hjemme, bare at dørstokkmila var lang, gikk 8,8 km i går kveld.
Oi, så braTanteuke og -0,5 kg, må si meg meget fornøyd
Hvertfall med tanke på utskeielsene på onsdagOi, så bradette går så det suser!
Det viser jo at en utskeielse ikke trenger å ødelegge så myeHvertfall med tanke på utskeielsene på onsdag
Ble en reallife sugarskull med en halvferdig rose. Så blir det portrett og gjøre ferdig rosa neste gang. Og muligens en gang til etter det for å fylle i hullaHva tatoverer du?![]()
Vi gyver løs på ny ukeGjør som strutsen jeg denne uken
Men kjenner jeg er kampklar for uken som starter i dag![]()
Oi, blir stor daBle en reallife sugarskull med en halvferdig rose. Så blir det portrett og gjøre ferdig rosa neste gang. Og muligens en gang til etter det for å fylle i hullaHele overarmen ble tatt nå.
![]()
6.Oi, blir stor dahvor mange har du?
Det var endel6.
1 på hver vrist -2 stk
1 på korsryggen.
1 på øvre del av ryggen.
1 på underarmen, som senere ble coverup på.
Også nå denne som går fra skuldra til albuen caden skal gå hel ned og da teller jeg nok sleeven for 1
Selv om det blir gjort i mange omganger
For en nydelig utsiktEn liten fjelltur i dag med minstebarnet og lillesøstra mi![]()
Koselig
Dette fra sist fredag. Da også med minstebarnet og lillesøstra mi. Ble litt sene der derimot, så gikk med lommelykt på mobilen ned igjen. Minsta syns det var gøy da![]()
![]()
Ble litt hekta jegDet var endel![]()
Har kun en liten på skuldra jeg...tatt for 20 år sidenikke spesielt lekker lenger...
Ja. Masse pen utsiktFor en nydelig utsikt![]()
Vi gyver løs på ny uke![]()
En liten fjelltur i dag med minstebarnet og lillesøstra mi![]()
Koselig
Dette fra sist fredag. Da også med minstebarnet og lillesøstra mi. Ble litt sene der derimot, så gikk med lommelykt på mobilen ned igjen. Minsta syns det var gøy da![]()
![]()
Ja jeg burde friske den oppBle litt hekta jegHaha. Friske den opp da?
Ja. Masse pen utsiktVi er heldige