>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Du er jo helt rå på skritt ! *bøyesegistøvet*Ble godt over 17.000 skritt selv uten trening/tur så det kompenserer litt for matgildet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du er jo helt rå på skritt ! *bøyesegistøvet*Ble godt over 17.000 skritt selv uten trening/tur så det kompenserer litt for matgildet.
Du er jo helt rå på skritt ! *bøyesegistøvet*![]()
Imorgen blir det gave til meg selv. Den store gaven for oppnådd mål. Ny tatovering. Gleder meg ! I dag trakk jeg derimot to visdomstenner... Og har det ikke særlig brhagelig akkurat nå![]()
Hjelper godt det jaTakkermye tikkes inn på jobb. Fint sånn sett med travle aktive jobbdager.
TakkKult - lykke til med tatovering (fint å belønne seg selv litt). Og god bedring med munnen.
Uff daIkke så veldig egentlig, men det er mest siden jeg ikke er helt frisk..
Det er jo knallbraBle godt over 17.000 skritt selv uten trening/tur så det kompenserer litt for matgildet.
Du fortjener en belønning jaImorgen blir det gave til meg selv. Den store gaven for oppnådd mål. Ny tatovering. Gleder meg ! I dag trakk jeg derimot to visdomstenner... Og har det ikke særlig brhagelig akkurat nå![]()
Det er jo knallbra![]()
Er du sliten idag?Har en misstanke om at dørstokk mila kommer til å bli lang i dag
Har en misstanke om at dørstokk mila kommer til å bli lang i dag
Det er mørkt, kaldt, har tante besøk og er snydens forkjøletEr du sliten idag?![]()
Takk. Tenna er mye bedre i dagDu fortjener en belønning ja
God bedring til tenna!
Det er mørkt, kaldt, har tante besøk og er snydens forkjølet
Selv om dørstokkmila er lang kommer jeg meg ut.Høres ut som du absolutt bør kose deg inne i kveld.
Selv om dørstokkmila er lang kommer jeg meg ut.
8,8 km
Kanskje greit å holde seg hjemme daDet er mørkt, kaldt, har tante besøk og er snydens forkjølet
Hva tatoverer du?Takk. Tenna er mye bedre i dagLitt ømt
Og armen er nå tatovert i 1.omgang. Skal inn igjen i november og fortsette
![]()
Du er sykt flinkSelv om dørstokkmila er lang kommer jeg meg ut.
8,8 km