Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så deilig å være i gangJeg var på trening I gårwuuuuu
haha!! Åå drt var så deilig! Jeg har gått mange uker uten og kun Cardio I det siste og så deilig det var å være tilbake blant vekter, blod og svette
I dag er Rompemusklaturen sår og senere skal skuldrene få sviii
![]()
Det er jo lurtHøstvær.. Tror jeg må spandere på meg medlemskap på treningsstudio![]()
Krysser alt jeg har for degI dag håper jeg på en 4 km pw og litt styrketrening før veiing i morgen. Spent på den da to uker siden forrige. Og i den to ukers perioden var den første uken ikke så bra, mens den siste har vært god.
Skal til Legoland med eldste på søndag og er så i tenkeboksen på om jeg skal ta med treningstøy eller ikke. Jeg burde absolutt benytte anledning når jeg har den, men om vi skal gå i parken hele dagen orker jeg kanskje ikke. Og han vil kanskje ikke sitte der en halv time å se på meg heller...
Jeg ville tatt det med for sikkerhets skyldSkal til Legoland med eldste på søndag og er så i tenkeboksen på om jeg skal ta med treningstøy eller ikke. Jeg burde absolutt benytte anledning når jeg har den, men om vi skal gå i parken hele dagen orker jeg kanskje ikke. Og han vil kanskje ikke sitte der en halv time å se på meg heller...
Ta det med og bruk det om det passer seg slik. Irriterende ikke ha med om du får tid/lyst til trening.
God tur og kos dere!!!
Takk. Da blir det med. Kanskje dette blir ferien hvor jeg endelig kommer hjem med brukt treningstøyJeg ville tatt det med for sikkerhets skyld
Kos dere!
Så braDa har det løsnet for meg, -1 kg denne uken
Hipp hurraDa har det løsnet for meg, -1 kg denne uken
Gratulerer!!JIPPI!!!!!!
Minus 1,3 kg siden veiingen for to uker siden!!!!
Og det meste har garantert gått av den siste uken, antagelig alt. Delmål for september på under 77 kg er nådd (76,7 kg nå). Sååå Happy!!!
Måltemeg også i dag, og jeg har redusert jevnt over. Kjennes på klærne.
Så utrolig bra.JIPPI!!!!!!
Minus 1,3 kg siden veiingen for to uker siden!!!!
Og det meste har garantert gått av den siste uken, antagelig alt. Delmål for september på under 77 kg er nådd (76,7 kg nå). Sååå Happy!!!
Måltemeg også i dag, og jeg har redusert jevnt over. Kjennes på klærne.
Ut fra hvor mye du har strevet så syns jeg det er utrolig bra.Da kan jeg skryte av usle -0,2 kg
Ihvertfall rett vei...
Så utrolig bra.
Gratulerer
Gratulerer!!herlig!!