Herlig følelseI dag var vi på besøk hos venner vi ikke har sett på noen uker, og det ble bemerket at jeg så slankere ut. "Good feeling"!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herlig følelseI dag var vi på besøk hos venner vi ikke har sett på noen uker, og det ble bemerket at jeg så slankere ut. "Good feeling"!!!
Er du stiv og støl eller syk?Jeg har så vondt i hele kroppen idag, så sitter helt stille og bare gruer meg til jeg må på do så jeg må reise meg opp...
Stiv og stølEr du stiv og støl eller syk?![]()
Hvertfall ikke etter 4,2 km med forsøk på joggingEn "liten" tur på 4,7.... Tipper du ikke sa det for 6 mnd siden![]()
Men du kom på det nåHadde helt glemt at dette underforumet eksisterte..
Hadde hvert greit å "hatt" de siste mnd.
hehe ja. kanskje det. Har gått ned 14 kg fra februar til juli... det har hvert hardt med tanke på at jeg ikke sa til så veldig mange at jeg prøvde å gå ned.Men du kom på det nå
Så da kan du være her litt nå
Flink du har vært.hehe ja. kanskje det. Har gått ned 14 kg fra februar til juli... det har hvert hardt med tanke på at jeg ikke sa til så veldig mange at jeg prøvde å gå ned.
Å det er jo greit å ha noen å snakke med om tema![]()
Jeg er ganske så ferdig egentligFlink du har vært.
Jeg har gått ned 17 kg siden mai, men har fremdeles en 20 kg igjen.
Har du mye igjen?
Gratulerer så mye med at målet er nådd.Jeg er ganske så ferdig egentlig
Gikk på vekta i dag som viste 56.7 kg.
Jobben nå er å finne balansen i livstilen så jeg holder meg der jeg vil være![]()
Veldig.Gratulerer så mye med at målet er nådd.
Det må være en herlig følelse![]()
Oi, oi, håper det roer seg snartStiv og støl![]()
Hoho, ikke så rartFy søren å støl jeg er i dag
Velkommen innHadde helt glemt at dette underforumet eksisterte..
Hadde hvert greit å "hatt" de siste mnd.
det skal jeg virkeligVelkommen innheng deg på!
Gikk da ikke fler kilometer enn jeg pleier, bare prøvde å jogge mer av det...Oi, oi, håper det roer seg snart![]()
Tror det var meg hun håper det roet seg forGikk da ikke fler kilometer enn jeg pleier, bare prøvde å jogge mer av det...
Tror jeg quotet feil innleggTror det var meg hun håper det roet seg for![]()
Balansemodus er viktig og vanskelig nokdet skal jeg virkelig
som sagt er jeg ikke helt i slankemodus lenger. Mer i balansemodus for å holde meg dit jeg er kommet.