Du er jo helt rå på treningTrente en time denne mandagen også (30 min cardio og 30 min styrke).
Motivasjon for andre!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du er jo helt rå på treningTrente en time denne mandagen også (30 min cardio og 30 min styrke).
Det er herlig å kunne dytte det inn når man kanTakk for det
Fikk meg en liten gåtur igår ihvertfall!
Ikke alt, men får til det meste dersom jeg bestemmer meg på riktig måte...Sikker på du får til alt du bestemmer deg for
Du kan virkelig være stolt av deg selv!
Du er jo helt rå på trening
Motivasjon for andre!
Takk for det
Fikk meg en liten gåtur igår ihvertfall!
Veldig deiligDet er herlig å kunne dytte det inn når man kan![]()
Det er en flott egenskapIkke alt, men får til det meste dersom jeg bestemmer meg på riktig måte...
Bare å kjøre på når man er godt igangTusen takker i siget på de mandags treningene nå så bare la det fortsette
![]()
Framgang er supertFridag og strålende sol ble til 8 km rask tur med noen innslag av jogging!!!! Merker at formen kommer og at vekten går ned. For noen uker siden var det uaktuelt å jogge noe som helst.
Ikke alltid jeg klarer å bestemme meg på riktig måteDet er en flott egenskap![]()
Nei, men veldig ofteIkke alltid jeg klarer å bestemme meg på riktig måte![]()
Håper det smakteSitter sent på jobb i dag så ble visst middag fra McDonald's i dag.
Heldigvis er kyllingvingene deres nesten fri for karbohydrater
Det beste med morgentur på landet ? Å se rådyrfamilien spise frokost på jordet![]()
Ser de oftere ved siden av jobben inni byen enn hjemme på landetDet beste med morgentur på landet ? Å se rådyrfamilien spise frokost på jordet![]()
Så herligDet beste med morgentur på landet ? Å se rådyrfamilien spise frokost på jordet![]()
hvilken by jobber du i? har sett rådyr i tettbebygd strøk i Trondheim også. men er no eget å se dem i sitte "rette" element.Ser de oftere ved siden av jobben inni byen enn hjemme på landet
Jobber i Oslohvilken by jobber du i? har sett rådyr i tettbebygd strøk i Trondheim også. men er no eget å se dem i sitte "rette" element.