>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Herlig å gjøre noe slikt sammen og i DET været da![]()
Så deilignydelig bilde!
Takk
TakkSprekt ! Digga det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herlig å gjøre noe slikt sammen og i DET været da![]()
Så deilignydelig bilde!
TakkSprekt ! Digga det
Det er en tråd hvertfall hvor vi kan skrive inn det vi trener. Jeg er derBlir det en 8-9 timer styrke utfordring denne mnd også?
Det er en tråd hvertfall hvor vi kan skrive inn det vi trener. Jeg er derKom og join meg
![]()
Flink du er som vanligNy uke og nye muligheter
Helgen inneholdt for mye "kos" og for lite trening/tur. Men bare brette opp armene igjen i dag. Blant annet blir det en times trening igjen i kveld som forrige mandag (cardio 30 min og styrke 30 min).
Herlig minne å ta med seg slike turerTakkVar kjempedigg og unga elsker det. Hovedmålet mitt med operasjonen var nettopp dette. Å få sjansen til å ta med barna på slikt noe. Så fornøyd med dette ♡
TakkVeldig deilig også på. Unga ville også ha regnbuebukse som de kalte den så fint da
![]()
Ja. Også er vi bortskjemt med fjell overalt rundt oss. Må jo ta runden daHerlig minne å ta med seg slike turer![]()
Flink du er som vanlig![]()
Så deiligTusen takkdet var en deilig økt hvor store deler av kroppen fikk kjørt seg. Ble 4 km
Rask gang også.
Så deiligskal prøve å få til litt trening selv idag..
Takk for detJa, det er godt å legge seg og kjenne at man er mørbanket sliten. Lykke til med trening!!!
Hihi, god bedringSTØL.no
Smart planTar litt husarbeid og prøver å forbrenne noen kalorier samtidig.
Er virkelig lite treningsmotivert om dagen..Smart planalt hjelper!
Tar litt husarbeid og prøver å forbrenne noen kalorier samtidig.
Deilig å bevege seg litt3 km spasertur i moderat tempo da fryktelig støl fra i går. Deilig få litt sirkulasjon i kroppen og ble litt mindre stiv..hi..hi..