Så artigHar begynt å gå inn de nye fjellskoene jeg skal bruke på Trysilrypa om 10 dager.
Gleder meg skikkelig til den fjellturen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så artigHar begynt å gå inn de nye fjellskoene jeg skal bruke på Trysilrypa om 10 dager.
Vi har ca 3 timer med kjøring ditSå artighadde jeg bodd i nærheten så skulle jeg vært med jeg også.
Det blir nok moroHar begynt å gå inn de nye fjellskoene jeg skal bruke på Trysilrypa om 10 dager.
Jenter på tur er alltid morsomt.Det blir nok moro![]()
Tror vi har 5. Så ikke så stor forskjell da egentlig.Vi har ca 3 timer med kjøring dit
Hva slags fjellsko er det? Jeg har ikke fjellsko. Og funderer på å kjøpe meg noen gode. Har som mål neste år på 4 store fjellturer med søstra mi ser du. Hadde vært greit å hatt ett par ordentlige sko.Har begynt å gå inn de nye fjellskoene jeg skal bruke på Trysilrypa om 10 dager.
Har begynt å gå inn de nye fjellskoene jeg skal bruke på Trysilrypa om 10 dager.
Kom over denne testenHva slags fjellsko er det? Jeg har ikke fjellsko. Og funderer på å kjøpe meg noen gode. Har som mål neste år på 4 store fjellturer med søstra mi ser du. Hadde vært greit å hatt ett par ordentlige sko.
Evnt andre har gode tips?![]()
Det er super bra.Tok 4 km runden min i kveld!!! Totalt 74,5 km i august da!!!!!
Tusen takk!Kom over denne testen
http://www.klikk.no/helse/trening/tester/fjellsko-test-2016-1691714.ece
Og endte opp med Salomon X Ultra Mid 2 GTX
Og utrolig gode å gå iTusen takk!De så jo veldig fine ut også da
![]()
Jeg har også kjøpt meg nye skoHar begynt å gå inn de nye fjellskoene jeg skal bruke på Trysilrypa om 10 dager.
Mye mer interessant når det er aktiviteter ogsåJenter på tur er alltid morsomt.
Enda bedre når det ikke bare er alkohyler, og også fysisk aktiviteter
Wow, det er braTok 4 km runden min i kveld!!! Totalt 74,5 km i august da!!!!!
Det er viktigTusen takkklapper meg selv litt på skulderen.
Det er så godt med september, fortsatt lyst, men den deilige gode høstlufta.Hadebra forkjølelse og HALLO lange herlige gåturer I deilig frisk høst luftVelkommen september ❤
Det blir nok friskt og godtHadebra forkjølelse og HALLO lange herlige gåturer I deilig frisk høst luftVelkommen september ❤