Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Deilig når økt innsats gir slike resultaterUkens resultat: -1,7 kg
Det var fryktelig mye på en uke
Flink du er!!!!Da ble det en liten joggetur før vi drar til Hafjell. Håper dere får en fin, sunn og sporty helg![]()
Artig å finne en treningsform man likerBlir to ganger i uka. Elsker den treningsformen. Og det gir jo så resultater. Så jo det i går på den lille styrketesten mi![]()
Flinke duDa ble det en liten joggetur før vi drar til Hafjell. Håper dere får en fin, sunn og sporty helg![]()
Jippi, så bra!Vekt mandag (første veiing her inne) : 82,1
Vekt i dag fredag (vil ha fredager som veiedag): 81,4
Så 0,7 kg ned!!!!
Hørtes snadder utFikk så lyst på kyllingkebab med riata i dag.
Sjakket oppskriften det er visst lavkarbo den oppskriften, jippi![]()
Har du en bok med oppskrifter eller finner du dem på nettet?Fikk så lyst på kyllingkebab med riata i dag.
Sjakket oppskriften det er visst lavkarbo den oppskriften, jippi![]()
Har en egen matblogg.Har du en bok med oppskrifter eller finner du dem på nettet?

Ser nydelig ut. Moro med den bloggen da.Har en egen matblogg.
Lager de fleste av oppskriftene mine selv inspirert av andre, og erfaring
Denne ble lagt ut ganske tidlig, så bildene er ikke så gode og det er litt klumsete skrevet, men smaker fantastisk.
Oppskriften finner du er:
http://musemorsinlilleverden.blogg.no/1446800237_kyllingkebab_med_riat.html
Bare bytt ut teskjeen med sukker i riataen med søtningsmiddel og kutt ut nan-brød
Vis vedlegget 190212
Skriver ikke så ofte lenger på grunn av lite tid, men blir litt nå og daSer nydelig ut. Moro med den bloggen da.
Ok. Skal titte litt på den når tid.Skriver ikke så ofte lenger på grunn av lite tid, men blir litt nå og da
Supert, da skal jeg ta en titt derHar en egen matblogg.
Lager de fleste av oppskriftene mine selv inspirert av andre, og erfaring
Denne ble lagt ut ganske tidlig, så bildene er ikke så gode og det er litt klumsete skrevet, men smaker fantastisk.
Oppskriften finner du er:
http://musemorsinlilleverden.blogg.no/1446800237_kyllingkebab_med_riat.html
Bare bytt ut teskjeen med sukker i riataen med søtningsmiddel og kutt ut nan-brød
Vis vedlegget 190212
Velkommen :-DFant ut at det er her jeg skal henge. Slankekrigen var feil for meg
Nå er jeg kun i starten av å bli bedre i kroppen etter fødsel så jeg må ta ting gradvis da bekkenet er langt fra som det skal og jeg er sliten etter et langt svangerskap.
Så koselig å se deg herFant ut at det er her jeg skal henge. Slankekrigen var feil for meg
Nå er jeg kun i starten av å bli bedre i kroppen etter fødsel så jeg må ta ting gradvis da bekkenet er langt fra som det skal og jeg er sliten etter et langt svangerskap.
Næmmen så utrolig koselig å se deg her inne.Fant ut at det er her jeg skal henge. Slankekrigen var feil for meg
Bare ikke bli overrasket over mengden chili i den, den blir overraskende lite sterkSupert, da skal jeg ta en titt der![]()