God formiddag
Her i Vestfold har sola kommet!
Send den til meg. Det regner, og jeg hater å løpe i regn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God formiddag
God morgen jenter.
Dersom dette været fortsetter kommer jeg til å få en veldig våt tur i skogen i kveld![]()
Det er ikke triveligSend den til meg. Det regner, og jeg hater å løpe i regn![]()
Det er ikke trivelig
Du kan få sola for jeg trenger den ikke på jobb![]()
Snart 8 mnd. Kjenner det faktisk litt i armene i dagDet er supert å bruke barna som vekt. Det er tyngre enn en skulle tro.
Hvor gammel er jenta di?
I Oslo småregner det fremdelesGod formiddag
Det har jeg ikke noe problem medGod morgen
Samme her. Frister ikke mye å gå ut for å løpe i regn.
Ja, det håper jeg også påÆsj, så kjedelig da
Håper det snart snur!
Snart 8 mnd. Kjenner det faktisk litt i armene i dag![]()
Har du noen gode tips, har sett litt på ho funkygine på insta da. men ho er så avansert for megDet er bra
Er mange øvelser en kan gjøre med de små, som blir lek for dem og trening for oss.
Har du noen gode tips, har sett litt på ho funkygine på insta da. men ho er så avansert for meg![]()
MøkkaværSupert
Det regner mer her nå.
Håper det snur i løpet av dagenI Oslo småregner det fremdeles
Får så dårlig samvittighetTitter innom trening. Løpt 7 km og trent styrke. Virkelig godt å trene hardt![]()
Tror jeg skjønte hva du mente.Knebøy med babyen inntil kroppen/ eller på nakken
Stå med babyen i armene, senk henne nesten ned mot gulvet og "kast" henne opp i lufta som en pendel. Dårlig til å forklare
Trene magen ved å sitte på gulvet, babyen i armene, løft henne fra side til side. Trener de skrå magemusklene.
Kan komme på mange flere i løpet av kvelden. Må hente barna nå.
Superbra Må være deilig å være i så god form.Titter innom trening. Løpt 7 km og trent styrke. Virkelig godt å trene hardt![]()
Superbra Må være deilig å være i så god form.
Ble 4 km Power Walk og litt basic styrke på mage/rygg/rompe hjemme.