Pusern
Gift med forumet
Så bra!!!!!! Flink du er. Hva er målet?Egentlig er det to uker til veiing, men snikveide meg i dag. Har gått ned 15 kg totalt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra!!!!!! Flink du er. Hva er målet?Egentlig er det to uker til veiing, men snikveide meg i dag. Har gått ned 15 kg totalt![]()
Har veldig lyst på tur selv, men må handleJobb og middags gjester i dag, så spøker for trimturenfår se om jeg i det minste tar en liten tur i kveld - tenker at litt er bedre enn ingenting.
Men hyggelig på en måte også for det betyr at han synes du er fin som du er. Men viktig at han støtter deg i dine mål da så du må være klar på at du ønsker å gå mer ned enn til 85.Spurte mannen her i går hvor langt han syns jeg skal gå ned og han svarte til 85 kg...
Hallo!!!
Det var ikke mye ambisiøst, skal da mye lenger ned enn det..
Jeg er foreløpig ikke i form/vekt til å løpe men derimot gå raskt og det synes jeg funker også i varmen/solen. Men enig, løping blir fort for varmt å drive med i solen.
For øyeblikket er det mest opptrening etter fødsel. Kjernemuskulaturen fikk litt juling. Men trente litt med vekter for et par år siden.
Yes, det er det jeg håper på. Planen er at jeg omFormen vil raskt bedre seg ved å gå også.
Deilig med en gåtur uansett.
Han er glad i meg uansett.Men hyggelig på en måte også for det betyr at han synes du er fin som du er. Men viktig at han støtter deg i dine mål da så du må være klar på at du ønsker å gå mer ned enn til 85.
TakkSå bra!!!!!! Flink du er. Hva er målet?
Oi, så braEgentlig er det to uker til veiing, men snikveide meg i dag. Har gått ned 15 kg totalt![]()
Litt er absolutt bedre enn ingentingJobb og middags gjester i dag, så spøker for trimturenfår se om jeg i det minste tar en liten tur i kveld - tenker at litt er bedre enn ingenting.
Han er nok veldig fornøyd med sånn du erSpurte mannen her i går hvor langt han syns jeg skal gå ned og han svarte til 85 kg...
Hallo!!!
Det var ikke mye ambisiøst, skal da mye lenger ned enn det..
Jepp, derfor har jeg fokus på den. Men blir veldig sporadisk da. Noen øvelser her og der, aldri en full økt.Kjernemuskulaturen er veldig viktig å trene opp igjen.
Jepp, derfor har jeg fokus på den. Men blir veldig sporadisk da. Noen øvelser her og der, aldri en full økt.
Yes, det er det jeg håper på. Planen er at jeg om
Noen uker orker jogge litt i intervaller og på sikt også orke joggeturer på 3-4 km.
Så artigJippi.
Fikk melding av min kusine en ukes tid
Hun lurte på om vi kunne passe hunden deres, å som jeg gleder meg
Hyggelig med en firbent venn på turJippi.
Fikk melding av min kusine en ukes tid
Hun lurte på om vi kunne passe hunden deres, å som jeg gleder meg
Lekte litt med frøkna i stad, løfta ho i været: armmuskler. Hadde ho på fanget mens jeg satt på rompa og gynga: magemuskler. Og brukte ho som vekt når jeg tok knebøy. To fluer i en smekk.Jeg har ikke vært så flink til det. Tar noen øvelser her og der. Men litt er bedre enn ikke noe![]()