Skravletråd

Jobb og middags gjester i dag, så spøker for trimturen :( får se om jeg i det minste tar en liten tur i kveld - tenker at litt er bedre enn ingenting.

Jobb og middags gjester i dag, så spøker for trimturen :( får se om jeg i det minste tar en liten tur i kveld - tenker at litt er bedre enn ingenting.
Har veldig lyst på tur selv, men må handle

Spurte mannen her i går hvor langt han syns jeg skal gå ned og han svarte til 85 kg...
Hallo!!!
Det var ikke mye ambisiøst, skal da mye lenger ned enn det..

Spurte mannen her i går hvor langt han syns jeg skal gå ned og han svarte til 85 kg...
Hallo!!!
Det var ikke mye ambisiøst, skal da mye lenger ned enn det..
Men hyggelig på en måte også for det betyr at han synes du er fin som du er. Men viktig at han støtter deg i dine mål da så du må være klar på at du ønsker å gå mer ned enn til 85.

Men hyggelig på en måte også for det betyr at han synes du er fin som du er. Men viktig at han støtter deg i dine mål da så du må være klar på at du ønsker å gå mer ned enn til 85.
Han er glad i meg uansett.
Tror egentlig han er redd jeg vil sette for høye krav til meg selv og bli skuffet dersom jeg ikke klarer det.
Tror også han er litt redd for at jeg skal bli like tynn som jeg var når vi møttes, da hadde jeg en BMI på 18,8 og veldig tynn.
Ingen planer om å gå så langt ned

Back
Topp