Skravletråd

Slike, utrolig gode å ha på
AD541E06Y-Q12@14.jpg
Den var fin:D og så veldig behagelig ut!

Tror jeg alltid har litt vann i kroppen på mandager da jeg veier meg, eller kanskje jeg er litt forstoppet :P Grunnen til at jeg tror det, er at jeg har snikveiet meg flere tirsdager og da veier jeg som regel rundt 0,5 kg mindre enn på mandagen. I dag var jeg 0,6 kg lettere enn i går... Jeg kan ikke ha gått ned så mye på et døgn vil jeg tro, selv om jeg alltid er veldig flink og motivert på mandagen, og dermed både spiser sunt/lite og trimmer litt ;) Selv tenker jeg at kroppen min binder litt mer vann i helga enn ellers pga høyere saltinntak (fra chips o.l) og at det tar et par dager før den kvitter seg med det igjen. Burde sikkert hatt tirsdag som veiedag for å se fortere framgang, men fortsetter med mandagen siden jeg har hatt den dagen hele tiden og nå forhåpentligvis nærmer meg målet.

Veide forresten 60,3 kg i dag, så da nærmer jeg meg 50-tallet på vekta :D Det er årevis siden jeg har sett det tallet, så ser virkelig fram til det altså! Tenker det blir en skikkelig opptur, så håper bare det skjer snart, helst på mandag som kommer (eller kanskje tirsdag da) :P
Så flink du har vært:D
Sikkert litt som henger i etter helga, ja...derfor liker jeg best å veie fredag:P

Så flink du har vært:D
Sikkert litt som henger i etter helga, ja...derfor liker jeg best å veie fredag:P
Ja, fredagen er også grei sånn, men i starten valgte jeg bevist å veie meg etter helga for å ha litt press på meg gjennom helga også ;) Er litt dumt å bytte dag nå, så får bare fortsette sånn og så snikveier jeg meg innimellom :P

Ble ingen tur i kveld heller.
Har en tå som ikke er helt god og gjør vondt når jeg har på sko og etter en aktiv dag med ungene er den ikke så god

Ja, fredagen er også grei sånn, men i starten valgte jeg bevist å veie meg etter helga for å ha litt press på meg gjennom helga også ;) Er litt dumt å bytte dag nå, så får bare fortsette sånn og så snikveier jeg meg innimellom :P
Ja da er det bare å fortsette:)
Snikveier jeg også:P

Back
Topp