Når er ferien da? Og hvilke planer har du?Kjenner jeg er skikkelig klar for ferie nåLitt umotivert på jobb om dagen, men har diverse jeg må få unna før ferien...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når er ferien da? Og hvilke planer har du?Kjenner jeg er skikkelig klar for ferie nåLitt umotivert på jobb om dagen, men har diverse jeg må få unna før ferien...
Den var finSlike, utrolig gode å ha på
![]()
Så flink du har værtTror jeg alltid har litt vann i kroppen på mandager da jeg veier meg, eller kanskje jeg er litt forstoppetGrunnen til at jeg tror det, er at jeg har snikveiet meg flere tirsdager og da veier jeg som regel rundt 0,5 kg mindre enn på mandagen. I dag var jeg 0,6 kg lettere enn i går... Jeg kan ikke ha gått ned så mye på et døgn vil jeg tro, selv om jeg alltid er veldig flink og motivert på mandagen, og dermed både spiser sunt/lite og trimmer litt
Selv tenker jeg at kroppen min binder litt mer vann i helga enn ellers pga høyere saltinntak (fra chips o.l) og at det tar et par dager før den kvitter seg med det igjen. Burde sikkert hatt tirsdag som veiedag for å se fortere framgang, men fortsetter med mandagen siden jeg har hatt den dagen hele tiden og nå forhåpentligvis nærmer meg målet.
Veide forresten 60,3 kg i dag, så da nærmer jeg meg 50-tallet på vektaDet er årevis siden jeg har sett det tallet, så ser virkelig fram til det altså! Tenker det blir en skikkelig opptur, så håper bare det skjer snart, helst på mandag som kommer (eller kanskje tirsdag da)
![]()
Siste uka før ferie?Kjenner jeg er skikkelig klar for ferie nåLitt umotivert på jobb om dagen, men har diverse jeg må få unna før ferien...
De er detDen var finog så veldig behagelig ut!
Når er ferien da? Og hvilke planer har du?
Ja, det er siste uka før ferien.Siste uka før ferie?![]()
Ja, fredagen er også grei sånn, men i starten valgte jeg bevist å veie meg etter helga for å ha litt press på meg gjennom helga ogsåSå flink du har vært
Sikkert litt som henger i etter helga, ja...derfor liker jeg best å veie fredag![]()
Hvilket fjell er hytta på da? Hvis du vil si detJa, det er siste uka før ferien.
Vi skal først være litt på hytta vår på fjellet, reiser dit på fredag, så hjem noen dager før vi reiser til Spania![]()
Huff da! Det er kjedelig.Ble ingen tur i kveld heller.
Har en tå som ikke er helt god og gjør vondt når jeg har på sko og etter en aktiv dag med ungene er den ikke så god
Uff daBle ingen tur i kveld heller.
Har en tå som ikke er helt god og gjør vondt når jeg har på sko og etter en aktiv dag med ungene er den ikke så god
Det er i Rogaland i Suldal kommuneHvilket fjell er hytta på da? Hvis du vil si det![]()
Flink du erJogget min første mil i gårLitt stolt over at jeg klarte det
![]()
Hvor har du kjøpt de?De er det![]()
Høres ut som en super ferieJa, det er siste uka før ferien.
Vi skal først være litt på hytta vår på fjellet, reiser dit på fredag, så hjem noen dager før vi reiser til Spania![]()
Ja da er det bare å fortsetteJa, fredagen er også grei sånn, men i starten valgte jeg bevist å veie meg etter helga for å ha litt press på meg gjennom helga ogsåEr litt dumt å bytte dag nå, så får bare fortsette sånn og så snikveier jeg meg innimellom
![]()
God bedring til tåaBle ingen tur i kveld heller.
Kjøpte de på zalandoHvor har du kjøpt de?![]()
Går sakte men sikkert.God bedring til tåa![]()