Satte bilen 2,5 km fra dit vi skulle så får 2*2,5 km i dag 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra! Det er sånne små grep som skal til for å få en mer aktiv hverdag og bedre livsstilSatte bilen 2,5 km fra dit vi skulle så får 2*2,5 km i dag![]()
Det var smartSatte bilen 2,5 km fra dit vi skulle så får 2*2,5 km i dag![]()
Bra jobbetDa har jeg klart 60 km i juliGir meg ikke for det altså. Prøver å være litt aktiv hver dag, men noen dager blir det bare i form av husarbeid, siden jeg går på jobb nå og ikke klarer å prioritere tur/trening hver dag. Husarbeid registrerer jeg ikke som km altså
![]()
Gratulerer så mye flinkaDa har jeg klart 60 km i juliGir meg ikke for det altså. Prøver å være litt aktiv hver dag, men noen dager blir det bare i form av husarbeid, siden jeg går på jobb nå og ikke klarer å prioritere tur/trening hver dag. Husarbeid registrerer jeg ikke som km altså
![]()
Syns vi skal ha nesten det samme.Er det noen som har noen tanker om neste måneds utfordring? Skal vi ha det samme, høyere/lavere eller noe annet?![]()
Ja, det er jeg enig i, er veldig lett å sykle 60 km på kort tid. Får høre hva de andre tenker om det eller om de har noen andre innspillSyns vi skal ha nesten det samme.
Neste måned er ikke feriemåned så kan være vanskelig å nå dersom man justerer opp.
Men jeg ønsker en endring....
Denne måneden er utfordringen 60 km gå/løpe/sykle.
Når man sykler pleier man å sykle lenger enn når man går eller løper så tenker at kanskje at 2 km sykling teller som 1 km gå/løpe.
Altså dersom man for eksempel sykler 14 km så fører man opp 7....
TakkGratulerer så mye flinka
Er det noen som har noen tanker om neste måneds utfordring? Skal vi ha det samme, høyere/lavere eller noe annet?![]()
Syns vi skal ha nesten det samme.
Neste måned er ikke feriemåned så kan være vanskelig å nå dersom man justerer opp.
Når man sykler pleier man å sykle lenger enn når man går eller løper så tenker at kanskje at 2 km sykling teller som 1 km gå/løpe.
Jeg er enig med dere toJa, det er jeg enig i, er veldig lett å sykle 60 km på kort tid. Får høre hva de andre tenker om det eller om de har noen andre innspill![]()
Det er jeg enig i.Syns vi skal ha nesten det samme.
Grattis med nyeHentet nye treningsbukser i dag![]()
Hehe, god trening i RørosDet fine med å ha hytte på Røros? Det finnes alltid en motbakke![]()