Skravletråd

Satte bilen 2,5 km fra dit vi skulle så får 2*2,5 km i dag :)

Da har jeg klart 60 km i juli :D Gir meg ikke for det altså. Prøver å være litt aktiv hver dag, men noen dager blir det bare i form av husarbeid, siden jeg går på jobb nå og ikke klarer å prioritere tur/trening hver dag. Husarbeid registrerer jeg ikke som km altså ;)

Da har jeg klart 60 km i juli :D Gir meg ikke for det altså. Prøver å være litt aktiv hver dag, men noen dager blir det bare i form av husarbeid, siden jeg går på jobb nå og ikke klarer å prioritere tur/trening hver dag. Husarbeid registrerer jeg ikke som km altså ;)
Bra jobbet:D
Alle monner drar selv om man ikke knyter på seg joggesko hver dag:)

Er det noen som har noen tanker om neste måneds utfordring? Skal vi ha det samme, høyere/lavere eller noe annet? :)

Er det noen som har noen tanker om neste måneds utfordring? Skal vi ha det samme, høyere/lavere eller noe annet? :)
Syns vi skal ha nesten det samme.
Neste måned er ikke feriemåned så kan være vanskelig å nå dersom man justerer opp.
Men jeg ønsker en endring....
Denne måneden er utfordringen 60 km gå/løpe/sykle.
Når man sykler pleier man å sykle lenger enn når man går eller løper så tenker at kanskje at 2 km sykling teller som 1 km gå/løpe.
Altså dersom man for eksempel sykler 14 km så fører man opp 7....

Neste måned er ikke feriemåned så kan være vanskelig å nå dersom man justerer opp.
Når man sykler pleier man å sykle lenger enn når man går eller løper så tenker at kanskje at 2 km sykling teller som 1 km gå/løpe.
Ja, det er jeg enig i, er veldig lett å sykle 60 km på kort tid. Får høre hva de andre tenker om det eller om de har noen andre innspill :)

Ja, det er jeg enig i, er veldig lett å sykle 60 km på kort tid. Får høre hva de andre tenker om det eller om de har noen andre innspill :)
Jeg er enig med dere to ;)

Det er jeg enig i.

Tror jeg alltid har litt vann i kroppen på mandager da jeg veier meg, eller kanskje jeg er litt forstoppet :P Grunnen til at jeg tror det, er at jeg har snikveiet meg flere tirsdager og da veier jeg som regel rundt 0,5 kg mindre enn på mandagen. I dag var jeg 0,6 kg lettere enn i går... Jeg kan ikke ha gått ned så mye på et døgn vil jeg tro, selv om jeg alltid er veldig flink og motivert på mandagen, og dermed både spiser sunt/lite og trimmer litt ;) Selv tenker jeg at kroppen min binder litt mer vann i helga enn ellers pga høyere saltinntak (fra chips o.l) og at det tar et par dager før den kvitter seg med det igjen. Burde sikkert hatt tirsdag som veiedag for å se fortere framgang, men fortsetter med mandagen siden jeg har hatt den dagen hele tiden og nå forhåpentligvis nærmer meg målet.

Veide forresten 60,3 kg i dag, så da nærmer jeg meg 50-tallet på vekta :D Det er årevis siden jeg har sett det tallet, så ser virkelig fram til det altså! Tenker det blir en skikkelig opptur, så håper bare det skjer snart, helst på mandag som kommer (eller kanskje tirsdag da) :P

Kjenner jeg er skikkelig klar for ferie nå :P Litt umotivert på jobb om dagen, men har diverse jeg må få unna før ferien...

Back
Topp