Lurer på om jeg bare skal kutte ut sukkeret og vaniljesukker og løse opp noen suketter i fløten og koke opp med en vaniljestang....Tusen takk, gleder meg til å prøve![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lurer på om jeg bare skal kutte ut sukkeret og vaniljesukker og løse opp noen suketter i fløten og koke opp med en vaniljestang....Tusen takk, gleder meg til å prøve![]()
Kanskje det går med sukrin?Lurer på om jeg bare skal kutte ut sukkeret og vaniljesukker og løse opp noen suketter i fløten og koke opp med en vaniljestang....
Går litt opp og ned her. Denne uka er jeg motivert og er ganske fornøyd med egen innsats både i matveien og mosjonsmessig. Kunne trent litt mer, spesielt styrke, men har i alle fall jogget og gått flere turer .)Jeg er ikke motivert. Gå tur er greit. Få ungen til å sove, jakte pokemon. Flott. Men styrketrening og kosthold. Nei det har vi ikke sett. Hvordan går det med dere andre ?
Det vil jeg troKanskje det går med sukrin?
En dag av gangen er lurt. Jeg har troa på livsstilsendring. Har gjort det før. Vet at jeg kan. Men det kom et svangerskap i veien for å si det sånn. Dårlig unnskyldning da.Går litt opp og ned her. Denne uka er jeg motivert og er ganske fornøyd med egen innsats både i matveien og mosjonsmessig. Kunne trent litt mer, spesielt styrke, men har i alle fall jogget og gått flere turer .)
Synes det er vanskelig å motivere meg til å trene styrke, så må nok finne på noe lurt utover høsten... Kostholdet går stort sett greit, men jeg er litt frustrert og lei innimellom. Noen dager har jeg så lyst å spise akkurat hva jeg vil i ubegrensede mengder, men vet jo hva som skjer daSer veldig fram til å være ferdig med vektnedgangen, selv om det er da utfordringen egentlig begynner... Det å stabilisere vekta er jo ikke lett det heller og så tar det jo årevis før kroppen innstiller seg på den nye vekta, og tanken på det gjør meg litt motløs
Uff, det skal ikke være lett altså!
For å holde motet oppe, prøver jeg å ta en dag av gangen. Feiler jeg en dag, ja, så er det ny dag i morgen, og da er det bare å skjerpe seg igjen! Jeg skal ikke la snart 4 måneders slit være for ingenting, så det er ikke noe alternativ å gi oppSta som jeg er, tror jeg at jeg skal lykkes med en varig livsstilsendring, men lett synes jeg fremdeles ikke det er.
Ble visst et litt langt og rotete svar dette![]()
TakkSå flink du er![]()
Jeg har blitt ganske flink med altJeg er ikke motivert. Gå tur er greit. Få ungen til å sove, jakte pokemon. Flott. Men styrketrening og kosthold. Nei det har vi ikke sett. Hvordan går det med dere andre ?
Det så himmelsk ut
Den er vrienIkke lett å være flink på all inclusive ferie IG fristelsene bare slår imot meg hvor enn jeg snur meg
Håper at å løpe etter to gutter fra 08-20 hjelper litt![]()
Spennende med oppdatering fra degTja, jeg er vel ikke sååå flink ;-)
Men spiser ikke like mye snop nå på ferie ;-)
Og går mye mer, så ikke sikkert det blir så ille. Spennende å få veid seg hjemme på mandag ;-)
Hurra, så flott-0,8 kg denne uken![]()
Så utrolig bra.Endelig jubelfredag!
-0,6 kg!!![]()