Jobber i Oslo, men flyttet til gogistan for å få råd til større, bedre og nyere bolig hvor vi bare kan slippe ut ungene og rett ved naturenOida, ja, det er litt langt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jobber i Oslo, men flyttet til gogistan for å få råd til større, bedre og nyere bolig hvor vi bare kan slippe ut ungene og rett ved naturenOida, ja, det er litt langt![]()
Man må som regel ut av byen for å få råd til det mest optimale. Deilig med naturen rett utenfor og å slippe å være redd for barna bare fordi dem skal ut å leke.Jobber i Oslo, men flyttet til gogistan for å få råd til større, bedre og nyere bolig hvor vi bare kan slippe ut ungene og rett ved naturen
Dette er nesten rett utenfor dørenMan må som regel ut av byen for å få råd til det mest optimale. Deilig med naturen rett utenfor og å slippe å være redd for barna bare fordi dem skal ut å leke.
Fantastisk!Dette er nesten rett utenfor døren
![]()
Det er det.Fantastisk!
Koselig med familietur i skog og markDet er det.
Det er forresten lille U i meisen, frøkna som holder hånden til mannen og eldsten som løper der fremme.
Men over på noe annet, hvordan har det gått med deg mens du har vært borte?
Pulsklokke må man ha i ordenHei. Nå er det lenge siden jeg har skrevet noe her. I går kjøpte jeg meg ny pulsklokke og er foreløpig superfornøyd med den. Den jeg hadde ble jeg bare irritert av fordi jeg hadde en ekstert gps til den og måtte vente flere minutter før den kobla seg til klokka. De minuttene er lange når man er klar til å gå og det er fire år siden jeg kjøpte den så jeg trengte en oppgradering kan man si![]()
Ja tvi tvi alle sammen.Dere som har veiedag i morgen (det er mange av oss)
Masse lykke til
Ja, i hvert fall når man er vant til å bruke detPulsklokke må man ha i orden![]()
Veiedag? Hva er dette?Dere som har veiedag i morgen (det er mange av oss)
Masse lykke til
Vi er flere her som har fast dag i uken hvor vi veier ossVeiedag? Hva er dette?![]()
Haglet det??? Når da?Ikke i det hele tatt
Igår haglet det liksom...
Jeg er glad jeg ikke har noen vekt tilgjengelig nåDere som har veiedag i morgen (det er mange av oss)
Masse lykke til
Åja, har dere som formodning gå ned eller bare kontrollsjekket dere økning?Vi er flere her som har fast dag i uken hvor vi veier oss
Formening å gå ned*Åja, har dere som formodning gå ned eller bare kontrollsjekket dere økning?![]()
Hvilken har du kjøpt?Hei. Nå er det lenge siden jeg har skrevet noe her. I går kjøpte jeg meg ny pulsklokke og er foreløpig superfornøyd med den. Den jeg hadde ble jeg bare irritert av fordi jeg hadde en ekstert gps til den og måtte vente flere minutter før den kobla seg til klokka. De minuttene er lange når man er klar til å gå og det er fire år siden jeg kjøpte den så jeg trengte en oppgradering kan man si![]()
DeiligJippi, da ble det tur i dag![]()
Ikke fått med meg denne tråden jegJeg ser at det er opprettet en ny tråd om 60 km i juli, jeg får vel slenge meg på denHar bare registrert fra i dag så da får jeg vel gå litt ekstra resten av mnd siden jeg ikke vet helt sikkert hvor langt jeg har gått de andre dagene, men det har jeg jo bare godt av
![]()
Takk for detDere som har veiedag i morgen (det er mange av oss)
Masse lykke til
Åja, har dere som formodning gå ned eller bare kontrollsjekket dere økning?![]()
Denne tråden du er på ligger under "vi som slanker oss utenom slankekrigen".Formening å gå ned*