Skravletråd

Oida, ja, det er litt langt :p
Jobber i Oslo, men flyttet til gogistan for å få råd til større, bedre og nyere bolig hvor vi bare kan slippe ut ungene og rett ved naturen

Jobber i Oslo, men flyttet til gogistan for å få råd til større, bedre og nyere bolig hvor vi bare kan slippe ut ungene og rett ved naturen
Man må som regel ut av byen for å få råd til det mest optimale. Deilig med naturen rett utenfor og å slippe å være redd for barna bare fordi dem skal ut å leke.

Det er det.
Det er forresten lille U i meisen, frøkna som holder hånden til mannen og eldsten som løper der fremme.

Men over på noe annet, hvordan har det gått med deg mens du har vært borte?
Koselig med familietur i skog og mark :)

Det har gått greit, eller den sprekken jeg hele tiden har sagt at jeg ikke skal ha, den hadde jeg for to uker siden etter vekta sto stille den uka. Etter det har jeg vært flink med maten, men har spist akkurat litt for mye karbohydrater til at jeg ikke har kommet inn i ketose. Nå er jeg i ketose igjen og har vært det i fem dager. Måtte bare bestemme meg for å være flink igjen siden det starta så bra. Jeg vet med meg selv at om jeg skeier ut så har jeg vanskelig for å hente meg inn igjen, derfor tok det noen ekstra dager selv om jeg ikke spiste noe ulovlig i forhold til dietten, bare litt for mye. Har hatt dårlig samvittig, men gjort er gjort og det får jeg ikke gjort noe med. Har bestemt meg for å veie meg annen hver uke eller en gang i mnd fordi jeg blir helt besatt av vekta og det er ikke helt bra for hodet mitt har jeg merka :p får heller bare være flink med mat og aktivitet så blir det bra og jeg har fortsatt en lang vei å gå.

Hei. Nå er det lenge siden jeg har skrevet noe her. I går kjøpte jeg meg ny pulsklokke og er foreløpig superfornøyd med den. Den jeg hadde ble jeg bare irritert av fordi jeg hadde en ekstert gps til den og måtte vente flere minutter før den kobla seg til klokka. De minuttene er lange når man er klar til å gå og det er fire år siden jeg kjøpte den så jeg trengte en oppgradering kan man si :p
Pulsklokke må man ha i orden:)

Hei. Nå er det lenge siden jeg har skrevet noe her. I går kjøpte jeg meg ny pulsklokke og er foreløpig superfornøyd med den. Den jeg hadde ble jeg bare irritert av fordi jeg hadde en ekstert gps til den og måtte vente flere minutter før den kobla seg til klokka. De minuttene er lange når man er klar til å gå og det er fire år siden jeg kjøpte den så jeg trengte en oppgradering kan man si :p
Hvilken har du kjøpt?:)

Jeg ser at det er opprettet en ny tråd om 60 km i juli, jeg får vel slenge meg på den :) Har bare registrert fra i dag så da får jeg vel gå litt ekstra resten av mnd siden jeg ikke vet helt sikkert hvor langt jeg har gått de andre dagene, men det har jeg jo bare godt av :p
Ikke fått med meg denne tråden jeg:) må sjekke..

Back
Topp