Skravletråd

I verste tilfelle vil jeg bare komme i mål senere.
Akkurat nå ligger jeg veldig godt an til å bli normalvektig til neste sommer som er det egentlige målet.
En uke med tilbakefall og ikke så strengt vil ikke ødelegge for målet..
Nei det ødelegger jo ikke det:)
Masse måneder igjen uten ferie og utskeielser! Poenget er at du bare fortsetter og ikke gir opp:)

Rart med det med dietter, hvor forskjellige de er.

Lunsjen jeg hadde i dag er helt perfekt etter min diett, men fy-fy for andre.

La 3 skiver gulost på tallerken, smurte smør oppe, og baconost oppå der igjen.
Stakte et egg hvor jeg la cheddar oppå mot slutten.
La egget oppå osten på tallerkenen...

Også spiste jeg det.
0 karbo, masse fett
Hørtes himmelsk godt ut:P
Ja jeg er sulten!

Har snikveid i dag og vekta står i ro. Pleier å skje etter noen uker. Med kake og sen middag (ikke spist enda), vil nok resultatet bli oppgang i morgen. Nesten så jeg vurderer å droppe vekta i morgen :p
Sånn går det når man har bursdag ;)

Har snikveid i dag og vekta står i ro. Pleier å skje etter noen uker. Med kake og sen middag (ikke spist enda), vil nok resultatet bli oppgang i morgen. Nesten så jeg vurderer å droppe vekta i morgen :p
Man veier mer på dagen enn om morgenen, kan hende det går bra likevel.
Personlig ville jeg nok stått over kaken

Man veier mer på dagen enn om morgenen, kan hende det går bra likevel.
Personlig ville jeg nok stått over kaken
Kunne nesten ikke det når jentungen hadde bakt;)
Jeg veier alltid mer på morningen når jeg spiser veldig sent. Satser på at det blir før ni i alle fall:p

Gratulerer med dagen?:D
Jeg kommer nok ikke til å veie i mirgen;)

Kunne nesten ikke det når jentungen hadde bakt;)
Jeg veier alltid mer på morningen når jeg spiser veldig sent. Satser på at det blir før ni i alle fall:p
Gratulerer med dagen! :D

Jeg og står over veiinga i morgen. Vært noe hver eneste dag denne uka! :O Og nå spiser jeg kjeks, bare fordi.

Gratulerer med dagen! :D

Jeg og står over veiinga i morgen. Vært noe hver eneste dag denne uka! :O Og nå spiser jeg kjeks, bare fordi.
Takk for det :)
Noen ganger blir det sånn og det er livet. Skal jo holde ut også. I mål kommer vi nok uansett;)

Back
Topp