Han får ta det han fårGod plan
Men eldste vil ikke ha samme slag med kaker som minste hadde![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han får ta det han fårGod plan
Men eldste vil ikke ha samme slag med kaker som minste hadde![]()
Timet greit vi, det var bare minstemann som fant ut at han ville bli junibarn isteden for slutten av julibarn!Haha, ja det var utrolig dårlig timet når dere lagde disse guttene![]()
Tenkte du ikke over at det ble mye kaker på kort tid da??? :-o![]()
Haha, så enkelt er det desverre ikkeHan får ta det han får![]()
Ja da får du skylde på hamTimet greit vi, det var bare minstemann som fant ut at han ville bli junibarn isteden for slutten av julibarn!![]()
Nei jeg vetHaha, så enkelt er det desverre ikke![]()
Hehe, ja han hadde dårlig tidJa da får du skylde på ham![]()
Hadde glemt at han snek i køen jeg![]()
Kresne disse guttaNei jeg vet![]()
Hadde ikke funket her heller![]()
God morgenGod morgenjeg gikk visst ned 2,1 kg forrige uke, det var ikke akkurat forventa.
Utrolig imponerende.God morgenjeg gikk visst ned 2,1 kg forrige uke, det var ikke akkurat forventa.
God morgen
Strålende resultat, godt jobbet!
Utrolig imponerende.
Flink du har vært
Jeg har planer om å trene masse fordi det er enklere når jeg har friHva er deres planer for å klare å holde vektnedgangen i ferien?
Det burde du fint klare.Jeg har planer om å trene masse fordi det er enklere når jeg har fri
Og fortsatt null snop i ukedagene![]()
Det klarer du fint ogsåDet burde du fint klare.
Jeg skal fortsette å holde dietten min..
Vi får se hvordan det blir når jeg er på ferie.Det klarer du fint også
Vi får bare heie på hverandre!
Begrense inntak av kaker og anna tull utanom lørdag. Og så nokon form for aktivitet kvar dag. Nokre minutt styrke (må få orden på ryggen) på matta med babyen, og så ein tur med vogn eller bæresjal kvar dag. Det må eg klare.Hva er deres planer for å klare å holde vektnedgangen i ferien?
Foreløpig skal jeg ikke på noen bestemt ferie, har permisjon fram til september så fri har jeg jo, men får vel holde det gående som jeg har gjort hittil. Kanskje prøve å trene litt mer, bekkenet har blitt ganske mye bedre de siste ukeneHva er deres planer for å klare å holde vektnedgangen i ferien?
Da blir det jo som du bestemmer daVi får se hvordan det blir når jeg er på ferie.
Har ei venninne som på den ene siden er veldig skeptisk til dietten min, men på den andre siden vil at jeg skal lage all maten
Vi skal vær sammen med en annen familie i en uke, så jaDa blir det jo som du bestemmer da
Er det reisefølget ditt?