Har så utrolig lett for å glemme å spise når jeg ikke er på jobb...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff jeg har det motsatt jeg. Hjemme går jeg og sniker hele tidenHar så utrolig lett for å glemme å spise når jeg ikke er på jobb...
Jeg gjorde det før, men sluttet med det etter jeg begynte slankingen..Huff jeg har det motsatt jeg. Hjemme går jeg og sniker hele tiden![]()
Kjedelig når det stopper oppHer står det bom stilt. Fryktelig kjedelig syns jeg. Nesten stått stille en mnd jo. Tålmodighet er en dyd!
Wow, det er bra altså!!Totalt er det 6,4 kg mener jeg på
Det er helt topp for kropp og sjelDeilig å røre seg og få frisk luft![]()
Jepp, er detDet er helt topp for kropp og sjel![]()
Må si meg ganske fornøyd, men har fremdeles veldig mye igjen.Wow, det er bra altså!!![]()
Alltid plass herEr det plass til fleire her? Har ein liten tass på sju veker og har 18 svangerskapskilo (og minst 10 førsvangerskapskilo) som må vekk.
Er konstant sulten og har enorm sjokoladecraving no når eg ammar, så det ser ikkje ut til at noko går av seg sjølv, uansett om snop berre er lov om lørdagen.
Er ikkje særlig motivert, men eg MÅ... Føler meg absolutt ikkje komfortabel i kroppen min no om dagen.
Det vil jeg påståSå, har et tonn med husarbeid som skal gjøres. hvis jeg tar ett spensthopp per bretta plagg og lunges når jeg støvsuger kan jeg kalle det treningsøkt da?
Samme her!Har så utrolig lett for å glemme å spise når jeg ikke er på jobb...
Men er jo en skikkelig god startMå si meg ganske fornøyd, men har fremdeles veldig mye igjen.
Ikke slappe av enda...
Ja. Er 1 kg fra måletKjedelig når det stopper opp
Men du har vel allerede gått ned mye?![]()
ImponerendeJa. Er 1 kg fra måletHar gått ned 36 kg til nå.
![]()
Wow, så flottJa. Er 1 kg fra måletHar gått ned 36 kg til nå.
![]()
Jeg har tatt gastroc bypass. Men er også veldig flink med kostholdet og trening utenom da. Men ett veldig supert hjelpemiddel er det joImponerende
Kan jeg spørre hva du har gjort for å få det til ?
TakkWow, så flottgrattis med det!
Det er nok viktig også jaJeg har tatt gastroc bypass. Men er også veldig flink med kostholdet og trening utenom da. Men ett veldig supert hjelpemiddel er det jo
Takk![]()
Det er helt sant. Ikke like god plass i magen. Men jeg tåler alt jeg tålte før, så jeg må passe på å ikke havne i feil spor igjen. Og til tider kunne jeg tenkt meg mer, men holder meg til den ene porsjonen. Jeg har fått denne sjansen og skal ikke ødelegge den for meg selvDet er nok viktig også ja
Det er vel sånn at du ikke klarer å spise like mye som før også?
Det går vel fint innafor lett treningDet regnes kanskje ikke som trening, men noen timer med husarbeid har både gjort meg sliten og svett