Skravletråd

Jeg har helt glemt å oppdatere om hvordan det går med meg. Jeg har gått ned 7 kg på nesten fire uker. Selv om det går relativt fort så skulle jeg likevel ønske det gikk fortere, men det er vel sånn det er når man helst skulle vært ferdig før man begynte :p

Jeg har helt glemt å oppdatere om hvordan det går med meg. Jeg har gått ned 7 kg på nesten fire uker. Selv om det går relativt fort så skulle jeg likevel ønske det gikk fortere, men det er vel sånn det er når man helst skulle vært ferdig før man begynte :p
Så godt jobba :) bedre sakte ned, for da holder det lenger

Er det mye som skjer?
Er en del nå før ferien er i gang med avslutning, bursdagsfeiring og hytteturer. I tillegg har ikke frøkna vært helt i form de siste dagene heller. Så da blir det liten tid og energi til noe ekstra :/

Er en del nå før ferien er i gang med avslutning, bursdagsfeiring og hytteturer. I tillegg har ikke frøkna vært helt i form de siste dagene heller. Så da blir det liten tid og energi til noe ekstra :/
Får håpe ho blir bedre snart da:) hyttetur er jo koselig da.

Får håpe ho blir bedre snart da:) hyttetur er jo koselig da.
Har vært litt bedre i dag, så håper det fortsetter fremover:) Vi tok bare en rolig innedag i dag.
Ja, det er koselig:)

Har vært litt bedre i dag, så håper det fortsetter fremover:) Vi tok bare en rolig innedag i dag.
Ja, det er koselig:)
Kan være greit med rolige dager innimellom. Snart blir det ikke mye rolig her lenger hvertfall. Treningsøkt bare å holde følge med lillemor:P

Kan være greit med rolige dager innimellom. Snart blir det ikke mye rolig her lenger hvertfall. Treningsøkt bare å holde følge med lillemor:P
Full fart fremover nå ja. Akkurat nå har det vært rolig da, for hun har bare vært i armene. Men det varer nok ikke lenge :p

Wow, det er jo knallbra:D

Det er jo kjempebra! Jeg har ikke gått ned mer enn 1,8 kg på samme tidsrom. ;)

Det er jo kjempebra! Jeg har ikke gått ned mer enn 1,8 kg på samme tidsrom. ;)
Takk :) Jeg har veldig mye til overs så er nok derfor det går såpass fort, men har ingen forhåpninger om at det skal gå like fort hele veien.

Er så lei av at det tilbys sjokolade og kjeks overalt.
Begynner å ser hvor lett der å små spise uten å tenke over det.

Jeg har begynt å tilby frukt om jeg får besøk på ukedager:)
Snakker ikke om slik.
Sjefen har en stor bolle i landskapet som til stadig blir fylt med godter.
Er på kurs, kaffe, te, kjeks, twist?
Er hos noen i forbindelse med jobben - bare forsyn det og peker på en skål med diverse
Og så videre....

Når man legger sammen blir det så utrolig mye.
Ser tilbake på hvordan jeg forsynet meg i likhet med alle andre tidligere uten å tenke over det.
En liten tilfredsstillelse der og da før den gikk i glemmeboken.

Legger man sammen blir det fort sykt mye

Er så lei av at det tilbys sjokolade og kjeks overalt.
Begynner å ser hvor lett der å små spise uten å tenke over det.
Det er bare hyggelig ment, men likevel så er det ikke nødvendig og alltid måtte tilby noe, det gjør hverdagen til "sånne som oss" vanskeligere. Folk som ikke er i samme situasjon tenker dessverre ikke på det.

Snakker ikke om slik.
Sjefen har en stor bolle i landskapet som til stadig blir fylt med godter.
Er på kurs, kaffe, te, kjeks, twist?
Er hos noen i forbindelse med jobben - bare forsyn det og peker på en skål med diverse
Og så videre....

Når man legger sammen blir det så utrolig mye.
Ser tilbake på hvordan jeg forsynet meg i likhet med alle andre tidligere uten å tenke over det.
En liten tilfredsstillelse der og da før den gikk i glemmeboken.

Legger man sammen blir det fort sykt mye
Tror det må en holdningsendring til. Det må jo kunne gå an å tilby annet på kurs og andre tilstelninger

Det er bare hyggelig ment, men likevel så er det ikke nødvendig og alltid måtte tilby noe, det gjør hverdagen til "sånne som oss" vanskeligere. Folk som ikke er i samme situasjon tenker dessverre ikke på det.
Tror det må en holdningsendring til. Det må jo kunne gå an å tilby annet på kurs og andre tilstelninger
Selvfølgelig er det bare hyggelig ment.
Jeg har bare brått blitt mer observant på hvor mye det faktisk er..

Back
Topp