Er det mye som skjer?Satser på det
Her er det ikke mye trening for tida. Komme i gang igjen når det er litt roligere her.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det mye som skjer?Satser på det
Her er det ikke mye trening for tida. Komme i gang igjen når det er litt roligere her.
Så godt jobbaJeg har helt glemt å oppdatere om hvordan det går med meg. Jeg har gått ned 7 kg på nesten fire uker. Selv om det går relativt fort så skulle jeg likevel ønske det gikk fortere, men det er vel sånn det er når man helst skulle vært ferdig før man begynte![]()
TakkSå godt jobbabedre sakte ned, for da holder det lenger
Er en del nå før ferien er i gang med avslutning, bursdagsfeiring og hytteturer. I tillegg har ikke frøkna vært helt i form de siste dagene heller. Så da blir det liten tid og energi til noe ekstra :/Er det mye som skjer?
Får håpe ho blir bedre snart daEr en del nå før ferien er i gang med avslutning, bursdagsfeiring og hytteturer. I tillegg har ikke frøkna vært helt i form de siste dagene heller. Så da blir det liten tid og energi til noe ekstra :/
Har vært litt bedre i dag, så håper det fortsetter fremoverFår håpe ho blir bedre snart dahyttetur er jo koselig da.
Kan være greit med rolige dager innimellom. Snart blir det ikke mye rolig her lenger hvertfall. Treningsøkt bare å holde følge med lillemorHar vært litt bedre i dag, så håper det fortsetter fremoverVi tok bare en rolig innedag i dag.
Ja, det er koselig![]()
Full fart fremover nå ja. Akkurat nå har det vært rolig da, for hun har bare vært i armene. Men det varer nok ikke lengeKan være greit med rolige dager innimellom. Snart blir det ikke mye rolig her lenger hvertfall. Treningsøkt bare å holde følge med lillemor![]()
Wow, det er jo knallbraJeg har helt glemt å oppdatere om hvordan det går med meg. Jeg har gått ned 7 kg på nesten fire uker. Selv om det går relativt fort så skulle jeg likevel ønske det gikk fortere, men det er vel sånn det er når man helst skulle vært ferdig før man begynte![]()
TakkWow, det er jo knallbra![]()
Det er jo kjempebra! Jeg har ikke gått ned mer enn 1,8 kg på samme tidsrom.Jeg har helt glemt å oppdatere om hvordan det går med meg. Jeg har gått ned 7 kg på nesten fire uker. Selv om det går relativt fort så skulle jeg likevel ønske det gikk fortere, men det er vel sånn det er når man helst skulle vært ferdig før man begynte![]()
TakkDet er jo kjempebra! Jeg har ikke gått ned mer enn 1,8 kg på samme tidsrom.![]()
Jeg har begynt å tilby frukt om jeg får besøk på ukedagerEr så lei av at det tilbys sjokolade og kjeks overalt.
Begynner å ser hvor lett der å små spise uten å tenke over det.
Snakker ikke om slik.Jeg har begynt å tilby frukt om jeg får besøk på ukedager![]()
Ganske irriterendeEr så lei av at det tilbys sjokolade og kjeks overalt.
Det er bare hyggelig ment, men likevel så er det ikke nødvendig og alltid måtte tilby noe, det gjør hverdagen til "sånne som oss" vanskeligere. Folk som ikke er i samme situasjon tenker dessverre ikke på det.Er så lei av at det tilbys sjokolade og kjeks overalt.
Tror det må en holdningsendring til. Det må jo kunne gå an å tilby annet på kurs og andre tilstelningerSnakker ikke om slik.
Sjefen har en stor bolle i landskapet som til stadig blir fylt med godter.
Er på kurs, kaffe, te, kjeks, twist?
Er hos noen i forbindelse med jobben - bare forsyn det og peker på en skål med diverse
Og så videre....
Når man legger sammen blir det så utrolig mye.
Ser tilbake på hvordan jeg forsynet meg i likhet med alle andre tidligere uten å tenke over det.
En liten tilfredsstillelse der og da før den gikk i glemmeboken.
Legger man sammen blir det fort sykt mye
Det er bare hyggelig ment, men likevel så er det ikke nødvendig og alltid måtte tilby noe, det gjør hverdagen til "sånne som oss" vanskeligere. Folk som ikke er i samme situasjon tenker dessverre ikke på det.
Selvfølgelig er det bare hyggelig ment.Tror det må en holdningsendring til. Det må jo kunne gå an å tilby annet på kurs og andre tilstelninger