Nam! Det er lov på en søndag da.Det var på isstottet.
Der har de Softis på løssalg.
Man tar det man ønsker av is og strø og betaler etter vekt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nam! Det er lov på en søndag da.Det var på isstottet.
Vanligvis ikke, men når jeg likevel var ute av ketose.....Nam! Det er lov på en søndag da.
Da er du flink som klarte å la være!Jeg har bakt kake i dag, skal ha bursdagsselskap her i morgen. Får håpe den ble god siden jeg ikke har smakt på den, hverken røra eller glasuren. I dag var første dagen jeg merka at jeg hadde lyst på sjokolade (eller i hvert fall smake), men det er jo ikke så rart når jeg står midt oppi det![]()
Det hørtes godt utDet var på isstottet.
Har vært en fantastisk dagDet hørtes godt ut
Håper dere hadde en koselig dag![]()
TakkDa er du flink som klarte å la være!![]()
Fornuftige tankerTakkFølte meg ganske flink selv, det var viktigere for meg å ikke ødelegge dietten enn å smake på noe godt, den dagen kommer jo en dag uansett
![]()
Hører stadig at jeg er fornuftig, så da er det vel noe i detFornuftige tankerimponert over viljestyrken!
Så braHar vært en fantastisk dag
Kommer noe nytt hele tiden, men mye av det gamle er der også fremdeles..Så bra
Begynner å bli noen år siden jeg var der selv nå. Kommet mye nytt sikkert.
Okei. Kjekt når man bor i nærhetenKommer noe nytt hele tiden, men mye av det gamle er der også fremdeles..
Vi har for første gang sesongkort i år![]()
Jeg har veldig lyst til å ta den store, lenge banen, men har ikke blitt til det på grunn av barna.Okei. Kjekt når man bor i nærheten
Hva liker du å ta når du er der da?
Liker godt tømmerrenna jeg også. Det er en klassiker. Passer for alleJeg har veldig lyst til å ta den store, lenge banen, men har ikke blitt til det på grunn av barna.
Den supersplash (eller hva den nå heter) er også veldig gøy.
Liker også tømmerrenna godt og den kan barna bli med på
Eldste får lov til alt, men tør ikkeLiker godt tømmerrenna jeg også. Det er en klassiker. Passer for alle
Ellers er jeg veldig glad i berg og dalbanene
Har vært der med litt større barn
De var med på det meste.
Jeg måtte også ha 50.Så lenge du ammer må du ikke gjøre det.
Det varierer litt fra person til person.
Noen må være under 10-15, andre (som meg) tåler rundt 50.
De fleste ligger rundt 20
Sommeravslutning i barnehagen til frøkna i morgen.Da har det vært en helg med utskeielser. Bursdag for frøkna i dag med kaker og kos.
Jaja. Sånn er det noen dager ;-)
Ja denne uka her er også spekket med sånne ting..Sommeravslutning i barnehagen til frøkna i morgen.
Håper det er noe jeg også kan spise der
Jeg krysser fingre og heier på degHører stadig at jeg er fornuftig, så da er det vel noe i detJeg håper viljestyrken holder seg sånn til jeg er ferdig på dietten, men det er jo en stund til
![]()