Var bare redd for å gå ut av ketoseIkke bli så sinna dagår sikkert fint!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var bare redd for å gå ut av ketoseIkke bli så sinna dagår sikkert fint!
Skal det ikke mer til?Var bare redd for å gå ut av ketose
Det skal mer til til vanlig, men jeg hadde allerede fått i meg noe karbo i forbindelse med middagen jeg akkurat hadde spist.Skal det ikke mer til?
Spør fordi jeg ikke har peil...
Gikk det galt da?Det skal mer til til vanlig, men jeg hadde allerede fått i meg noe karbo i forbindelse med middagen jeg akkurat hadde spist.
Etter mine beregninger skulle det ikke så mye til på det tidspunktet før det ble for mye
Heldigvis ikkeGikk det galt da?![]()
Huff da. Men du holdt deg der du skulle likevel? Hvor my karb kan man spise om man skal være i ketose? Tviler på at det er noe for meg så lenge jeg ammer men.Hadde ligget akkurat på grensen på hva jeg kan få i meg av karbohydrater.
Var tørst og skulle bare ta litt av brusen.
Drikker en 2-3 store slurker før jeg oppdager at det er den vanlige colaen ikke zero..
Så lenge du ammer må du ikke gjøre det.Huff da. Men du holdt deg der du skulle likevel? Hvor my karb kan man spise om man skal være i ketose? Tviler på at det er noe for meg så lenge jeg ammer men.
Flott daHeldigvis ikke![]()
Så mer enn bare sukker i form av godteri og snacks som må kuttes altså ?Så lenge du ammer må du ikke gjøre det.
Det varierer litt fra person til person.
Noen må være under 10-15, andre (som meg) tåler rundt 50.
De fleste ligger rundt 20
Jeg ligger på i underkant av 10, men det er fordi jeg velger mat med minst mulig karbohydrater. Har heller ikke prøvd med mer, men det fungerer sånn jeg spiser nå. Kanskje jeg må prøve etter hvert hvis jeg blir lei av matenSå lenge du ammer må du ikke gjøre det.
Det varierer litt fra person til person.
Noen må være under 10-15, andre (som meg) tåler rundt 50.
De fleste ligger rundt 20
Jeg spiser minst mulig karbohydrater og er i ketose for å tvinge kroppen til å bruke fett som brensel istedenfor karbohydrater.Så mer enn bare sukker i form av godteri og snacks som må kuttes altså ?
Hadde aldri klart det uansett tror jeg. Er for glad karbohydratrik matJeg spiser minst mulig karbohydrater og er i ketose for å tvinge kroppen til å bruke fett som brensel istedenfor karbohydrater.
Veldig effektivt men må ikke gjøres når man ammer
Håper isen smakteOk.
Gikk ikke så bra som jeg trodde i går kveld.
Spiser litt karbohydrater på morgenen lørdag og søndag, men ikke nok til å gå ut av ketose. Denne gangen gikk jeg rett ut.
Når jeg likevel var ute så unnet jeg meg en is på Tusenfryd
Den var veldig godHåper isen smakte![]()
Hvilken spiste du da?Den var veldig god![]()
Det var på isstottet.Hvilken spiste du da?![]()
Ååh, halleluja!!Det var på isstottet.
Der har de Softis på løssalg.
Man tar det man ønsker av is og strø og betaler etter vekt
Og ganske farligÅåh, halleluja!!det hørtes himmelsk ut!!
Skjønner jeg lettOg ganske farlig