Sender en bøtte med motivasjonHuff jeg må virkelig ta meg sammen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sender en bøtte med motivasjonHuff jeg må virkelig ta meg sammen![]()
Shit, så bra!! Godt jobba!Jippi, da ble det nye bukser, 2 størrelser mindre enn de jeg kjøpte for 2,5 måneder siden![]()
Er veldig fornøyd, må innrømme de nye er kanskje litt trang, men ikke så ille at de ikke kan brukes.Shit, så bra!! Godt jobba!![]()
Helt ok når klær blir for store. Fant du noe som passa?Jeg må kjøpe bukser når jeg er og shopper senere i dag.
Mine yndlings bukser har blitt for store.
Håper jeg finner like
Jepp, like bukser i 2 størrelser mindre og nye ecco skoHelt ok når klær blir for store. Fant du noe som passa?
Jeg har vært kjempe flink i tre uker, og det har resultert i + 1 kg! Hva fader liksomJeg også men mister som alltid motet når jeg ikke går inn en cm på 3 uker engang
Takk det trengsSender en bøtte med motivasjon![]()
Krysser fingre for at neste uke blir bedreTakk det trengs
Fikk ikke ønsket resultat etter tre uker og har hatt en møkka uka denne uka, men må hente meg igjen nå. Så all motivasjon tas imot med takk![]()
Jeg har vært kjempe flink i tre uker, og det har resultert i + 1 kg! Hva fader liksom![]()
Driver ikke du og trener ganske mye.Takk det trengs
Fikk ikke ønsket resultat etter tre uker og har hatt en møkka uka denne uka, men må hente meg igjen nå. Så all motivasjon tas imot med takk![]()

Hadde vært greit med 15 kgHvor mye ønsker du å gå ned da?![]()
Det klarer du jo fintHadde vært greit med 15 kg![]()
Er planen i alle fallDet klarer du jo fint![]()
De passer sikkert perfekt om et par uker tenker jeg.Er veldig fornøyd, må innrømme de nye er kanskje litt trang, men ikke så ille at de ikke kan brukes.
Dersom jeg fortsetter i dette tempoet vil de nok fort bli store disse også![]()
Motivasjon sendes din vei! Kan være muskler? Eller kanskje vann? Kanskje et platå, hvis du bare holder ut så detter du plutselig ned noen kilo?Takk det trengs
Vi hjelper hverandre med å holde på denEr planen i alle fall
Satser på at motivasjonen fortsetter fremover også![]()
Håper den smakerTenker jeg skal prøve meg på lavkarbo "lasagne" i morgen![]()
Den eneste forskjellen vil være at jeg bruker hjertesalat-blader istedenfor disse lasagne-platene.Håper den smaker![]()
Ja, det må vi gjøreVi hjelper hverandre med å holde på den![]()
Så det er ikke pastaplater i det hele tatt?Den eneste forskjellen vil være at jeg bruker hjertesalat-blader istedenfor disse lasagne-platene.
Er litt mel i den hvite sausen som egentlig er fy-fy, men jeg har regnet på det og kommet frem til at det er ganske lite i forhold til hele porsjonen at det går greit