Skravletråd

Shit, så bra!! Godt jobba! :D
Er veldig fornøyd, må innrømme de nye er kanskje litt trang, men ikke så ille at de ikke kan brukes.
Dersom jeg fortsetter i dette tempoet vil de nok fort bli store disse også :)

Takk det trengs:)
Fikk ikke ønsket resultat etter tre uker og har hatt en møkka uka denne uka, men må hente meg igjen nå. Så all motivasjon tas imot med takk:)
Krysser fingre for at neste uke blir bedre:)

Jeg har vært kjempe flink i tre uker, og det har resultert i + 1 kg! Hva fader liksom:(
Fikk ikke ønsket resultat etter tre uker og har hatt en møkka uka denne uka, men må hente meg igjen nå. Så all motivasjon tas imot med takk:)
Driver ikke du og trener ganske mye.
Kan være du har fått mer muskler og mindre fett.
Muskler veier mer enn fett vet du.

Jeg har masse motivasjon igjen, så sender deg litt og heier på deg :happy093.

Motivasjon sendes din vei! Kan være muskler? Eller kanskje vann? Kanskje et platå, hvis du bare holder ut så detter du plutselig ned noen kilo?

Håper den smaker:D
Den eneste forskjellen vil være at jeg bruker hjertesalat-blader istedenfor disse lasagne-platene.
Er litt mel i den hvite sausen som egentlig er fy-fy, men jeg har regnet på det og kommet frem til at det er ganske lite i forhold til hele porsjonen at det går greit

Den eneste forskjellen vil være at jeg bruker hjertesalat-blader istedenfor disse lasagne-platene.
Er litt mel i den hvite sausen som egentlig er fy-fy, men jeg har regnet på det og kommet frem til at det er ganske lite i forhold til hele porsjonen at det går greit
Så det er ikke pastaplater i det hele tatt?:)
Blir helt sikkert snadder:D

Back
Topp