Som meg da omtrent.25 kg![]()
Jeg er heller ikke så god på å spise nok, sjelden jeg får i meg frokost.
Men vi må bare bli flinkere ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Som meg da omtrent.25 kg![]()
Må nok det jaSom meg da omtrent.
Som meg da omtrent.
Jeg har begynt å bruke Lifesum-appen til å logge alt jeg spiser. Hvis jeg har spist for lite, så oppfordrer den meg til å spise mer (feks "Ta en frukt!"). Og på den kan man stille inn hva slags diett man går på etc. Bare et lite tips hvis dere ikke bruker noen slike hjelpemidler.Må nok det ja![]()
Spiste meg kvalm på potetgull selvSpisedag I går og herregud jeg er fortsatt mettheldigvis ble det sunn og god mat med mye grønt, men også alt for mye potetgull
hoho
Problemet er at når jeg har brukt opp karbogrensen så er det lite som frister..Jeg har begynt å bruke Lifesum-appen til å logge alt jeg spiser. Hvis jeg har spist for lite, så oppfordrer den meg til å spise mer (feks "Ta en frukt!"). Og på den kan man stille inn hva slags diett man går på etc. Bare et lite tips hvis dere ikke bruker noen slike hjelpemidler.![]()
Spisedag I går og herregud jeg er fortsatt mettheldigvis ble det sunn og god mat med mye grønt, men også alt for mye potetgull
hoho
Fy da jenterSpiste meg kvalm på potetgull selv![]()
Hoho, var jo lørdagFy da jenter![]()
Vet jo detHoho, var jo lørdag![]()
Så flink du er!Klarte målet for denne uken![]()
Tusen takkSå flink du er!![]()
Det er en god ekstra motivasjon og du har jo en snau måned på deg. Jeg tror du klarer det og heier på degDa har jeg utfordret meg selv.
Har bestilt en badedrakt på nett jeg vet vil være litt for liten, men jeg trenger at den passer til 26. juni...
Det mener jeg også jeg vil.Det er en god ekstra motivasjon og du har jo en snau måned på deg. Jeg tror du klarer det og heier på deg![]()
Ja, det er viktig det. Selv har jeg ingen mål, eller, målet er jo først og fremst å gå ned en del før jeg setter meg andre mål. Foreløpig tar jeg det som det kommer, men er selvfølgelig like streng hele veien. Har med meg mat når jeg ikke er hjemme så det ikke går for lang tid mellom måltidene om det skulle være noe jeg ikke kan spise der jeg er.Det mener jeg også jeg vil.
Poenget er å sette seg mål man vil klare slik at man holder motivasjonen oppe, men som man ikke vil nå dersom man slakker ned
Tøff du er!Da har jeg utfordret meg selv.
Har bestilt en badedrakt på nett jeg vet vil være litt for liten, men jeg trenger at den passer til 26. juni...
Må jo ha noe å strebe etter...Tøff du er!masse lykke til!
Hadde vært fin, hvis jeg kunne ha mobilen med meg hele tiden... Men kan ikke det på jobb... Så da hjelper det vel ikke?Jeg har begynt å bruke Lifesum-appen til å logge alt jeg spiser. Hvis jeg har spist for lite, så oppfordrer den meg til å spise mer (feks "Ta en frukt!"). Og på den kan man stille inn hva slags diett man går på etc. Bare et lite tips hvis dere ikke bruker noen slike hjelpemidler.![]()
Det er nok lurtMå jo ha noe å strebe etter...