Skravletråd

Som meg da omtrent.
Jeg er heller ikke så god på å spise nok, sjelden jeg får i meg frokost.

Men vi må bare bli flinkere ;-)
Må nok det ja :)
Jeg har begynt å bruke Lifesum-appen til å logge alt jeg spiser. Hvis jeg har spist for lite, så oppfordrer den meg til å spise mer (feks "Ta en frukt!"). Og på den kan man stille inn hva slags diett man går på etc. Bare et lite tips hvis dere ikke bruker noen slike hjelpemidler. :)

Spisedag I går og herregud jeg er fortsatt mett :P heldigvis ble det sunn og god mat med mye grønt, men også alt for mye potetgull :P hoho

Jeg har begynt å bruke Lifesum-appen til å logge alt jeg spiser. Hvis jeg har spist for lite, så oppfordrer den meg til å spise mer (feks "Ta en frukt!"). Og på den kan man stille inn hva slags diett man går på etc. Bare et lite tips hvis dere ikke bruker noen slike hjelpemidler. :)
Problemet er at når jeg har brukt opp karbogrensen så er det lite som frister..
Går seg nok til etterhvert

Det mener jeg også jeg vil.
Poenget er å sette seg mål man vil klare slik at man holder motivasjonen oppe, men som man ikke vil nå dersom man slakker ned
Ja, det er viktig det. Selv har jeg ingen mål, eller, målet er jo først og fremst å gå ned en del før jeg setter meg andre mål. Foreløpig tar jeg det som det kommer, men er selvfølgelig like streng hele veien. Har med meg mat når jeg ikke er hjemme så det ikke går for lang tid mellom måltidene om det skulle være noe jeg ikke kan spise der jeg er.

Hadde vært fin, hvis jeg kunne ha mobilen med meg hele tiden... Men kan ikke det på jobb... Så da hjelper det vel ikke?

Vært en dårlig helg matmessig for meg, har hatt besøk, og feiret bursdagene til ungene. Men men. Ny uke og nye muligheter fra i morgen ;-)

Back
Topp