Skravletråd

Det er nok viktig å være litt påpasselig i alle fall, sånn at dere ikke ender opp med vitaminmangel eller noe :)
Når man er i ketose skal man ta en del ekstra vitaminer, så får vi nok ikke med det første.
Problemet med å spise for lite er heller at man vil bli plaget med svimmelhet og lignende

Når man er i ketose skal man ta en del ekstra vitaminer, så får vi nok ikke med det første.
Problemet med å spise for lite er heller at man vil bli plaget med svimmelhet og lignende
Bra dere tar vitaminer :) Kan ingenting om ketose jeg :P Synes jo ikke det høres bra ut å spise så lite at du/dere blir svimmel, så håper dere har kontroll med hva dere holder på med ❤️

Så lenge det du holder på med ikke går på helsa løs, så tenker jeg at du er flink som klarer å leve på så lite karbohydrater :) Vi må alle finne den metoden som fungerer best for oss ;)
Dersom det gjør det er jo vitsen helt borte.
Slanker med ikke for å bli tynn, men for å få bedre helse ved tanke på at barna skal ha sin mor lengst mulig

Bra dere tar vitaminer :) Kan ingenting om ketose jeg :p Synes jo ikke det høres bra ut å spise så lite at du/dere blir svimmel, så håper dere har kontroll med hva dere holder på med ❤️
Jeg gjør ikke det, men jeg føler mindre sult så jeg spiser mindre enn det jeg ellers gjør.
Det er først farlig dersom man blir svimmel.
Dersom jeg får antydning til det tar jeg meg mat med en gang

Dersom det gjør det er jo vitsen helt borte.
Slanker med ikke for å bli tynn, men for å få bedre helse ved tanke på at barna skal ha sin mor lengst mulig
Det høres bra ut :)

Jeg tenker litt det samme. Jeg vil bli i bedre form og få en sunnere kropp både for meg selv og pga barna, da jeg har hatt lite overskudd før jeg startet slankingen... Håper det blir bedre framover og at jeg klarer å skape en varig sunnere livsstil :) Vekta i seg selv er ikke det viktigste.

Back
Topp