Sikker på at 3 kg ikke syns?Er det.
Skulle bare ønske at de kiloene jeg har gått ned hadde syntes, kommer flere jeg ikke har sett på en stund![]()
Ikke for deg selvsagt, men for andre?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sikker på at 3 kg ikke syns?Er det.
Skulle bare ønske at de kiloene jeg har gått ned hadde syntes, kommer flere jeg ikke har sett på en stund![]()
Når man er i ketose skal man ta en del ekstra vitaminer, så får vi nok ikke med det første.Det er nok viktig å være litt påpasselig i alle fall, sånn at dere ikke ender opp med vitaminmangel eller noe![]()
Tror ikke det ut fra hvor mye jeg har å gå på..Sikker på at 3 kg ikke syns?
Ikke for deg selvsagt, men for andre?
Såå mye har du jo ikkeTror ikke det ut fra hvor mye jeg har å gå på..
Lavkqrbo tror jeg ikke er det største problemet men ketosen er litt tøfferrJeg tror jeg også hadde slitt med å få i meg nok på lavkarbo![]()
Har ikke så mye ksrber igjen i dag så må spare de til middagenUvel fordi du er sulten?
Da må du spise!!
Jeg blir så opptatt av det at jeg ikke klarer å gå på lavkarbo uten å gå i ketose :/Lavkqrbo tror jeg ikke er det største problemet men ketosen er litt tøfferr
Håper du har fått i deg mat nåHar ikke så mye ksrber igjen i dag så må spare de til middagen
Så lenge det du holder på med ikke går på helsa løs, så tenker jeg at du er flink som klarer å leve på så lite karbohydraterJeg blir så opptatt av det at jeg ikke klarer å gå på lavkarbo uten å gå i ketose :/
Uff, høres slitsomt utHar ikke så mye ksrber igjen i dag så må spare de til middagen
Det høres veldig tøft ut! Dere er godeLavkqrbo tror jeg ikke er det største problemet men ketosen er litt tøfferr
Kjenner meg igjen i det ønsketEr det.
Bra dere tar vitaminerNår man er i ketose skal man ta en del ekstra vitaminer, så får vi nok ikke med det første.
Problemet med å spise for lite er heller at man vil bli plaget med svimmelhet og lignende
Dersom det gjør det er jo vitsen helt borte.Så lenge det du holder på med ikke går på helsa løs, så tenker jeg at du er flink som klarer å leve på så lite karbohydraterVi må alle finne den metoden som fungerer best for oss
![]()
Jeg gjør ikke det, men jeg føler mindre sult så jeg spiser mindre enn det jeg ellers gjør.Bra dere tar vitaminerKan ingenting om ketose jeg
Synes jo ikke det høres bra ut å spise så lite at du/dere blir svimmel, så håper dere har kontroll med hva dere holder på med
![]()
Det høres bra utDersom det gjør det er jo vitsen helt borte.
Slanker med ikke for å bli tynn, men for å få bedre helse ved tanke på at barna skal ha sin mor lengst mulig
Høres ut som du vet hva du gjørJeg gjør ikke det, men jeg føler mindre sult så jeg spiser mindre enn det jeg ellers gjør.
Det er først farlig dersom man blir svimmel.
Dersom jeg får antydning til det tar jeg meg mat med en gang
Ja da kan det bli vanskelig.Spiser som alltid ikke nok
Jeg er håpløs på det
Å når jeg ikke skal ha så myr karbo så blir det vanskelig for kresne meg
Spiste 20.30Håper du har fått i deg mat nå![]()
25 kgJa da kan det bli vanskelig.
Men hvor mye skal du ned?