Det et ikke braGjør det tidvis jeg også![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det et ikke braGjør det tidvis jeg også![]()
Det skjønner jeg godtEr veldig fornøyd![]()
Joda, jeg er fornøyd med detDet var da bra det da![]()
Så flink du erFikk veid meg i dag og det er startvekt. Ble en bra treningsøkt med vogna i dag
Litt jogging og hurtig gange.
Ja ikke santJoda, jeg er fornøyd med det
Så lenge det går nedover!
Men da er du så inne i livsstilsendringen at alt går som en lekJa ikke sant
Må innrømme jeg gruer meg til det begynner å gå tregere..
Hihi, ja! Så lenge det er nedover så er det greit. Kroppen trenger nok litt tid til å skjønne hva som skjer og, tenker jeg.-300 gram![]()
Jepp. Man skal ikke gå sulten iallefall ;-)Okey...
Når man er på ekstrem lavkarbo kan man egentlig spise så mye man vil så lenge man ikke får i seg så mye karbohydrater...
Håper virkelig det er riktig for jeg for første gang på en liten stund er ved å sprekke (men veldig få karbo)
Jeg har alltid en liten utskeielse på lørdag og søndag morgen.Spiste en altfor stor og usunn frokost i dagBarna pleier å få nugatti på brødskivene sine på lørdagsmorgen og i dag måtte jeg også ha litt. Var bare det at det ikke ble bare litt
Jeg ble kvalm og fikk faktisk litt vondt i magen etterpå, så tror ikke kroppen likte sukkersjokket
Jaja, gjort er gjort! Satser på resten av helga går bedre.
Ja, jeg har egentlig gitt meg selv lov jeg også, men det ble litt mer enn jeg hadde tenkt i dagJeg har alltid en liten utskeielse på lørdag og søndag morgen.
For meg fungerer det mye bedre å har en liten planlagt utskeielse en gang i blant.
Har jeg ikke det blir det virkelig ille når man sprekker litt...
Ja gjør nok detHihi, ja! Så lenge det er nedover så er det greit. Kroppen trenger nok litt tid til å skjønne hva som skjer og, tenker jeg.
Hva sprakk du på?Okey...
Når man er på ekstrem lavkarbo kan man egentlig spise så mye man vil så lenge man ikke får i seg så mye karbohydrater...
Håper virkelig det er riktig for jeg for første gang på en liten stund er ved å sprekke (men veldig få karbo)
Hehe, sukkeroverdoseSpiste en altfor stor og usunn frokost i dagBarna pleier å få nugatti på brødskivene sine på lørdagsmorgen og i dag måtte jeg også ha litt. Var bare det at det ikke ble bare litt
Jeg ble kvalm og fikk faktisk litt vondt i magen etterpå, så tror ikke kroppen likte sukkersjokket
Jaja, gjort er gjort! Satser på resten av helga går bedre.
Nei.Hva sprakk du på?![]()
Å ja, godt daNei.
Spiste bare veldig mye mat
Hva har du tenkt å spise?Okey...