Skravletråd

Fikk veid meg i dag og det er startvekt. Ble en bra treningsøkt med vogna i dag:)
Litt jogging og hurtig gange.

Okey...
Når man er på ekstrem lavkarbo kan man egentlig spise så mye man vil så lenge man ikke får i seg så mye karbohydrater...
Håper virkelig det er riktig for jeg for første gang på en liten stund er ved å sprekke (men veldig få karbo :P )

Spiste en altfor stor og usunn frokost i dag :( Barna pleier å få nugatti på brødskivene sine på lørdagsmorgen og i dag måtte jeg også ha litt. Var bare det at det ikke ble bare litt :P Jeg ble kvalm og fikk faktisk litt vondt i magen etterpå, så tror ikke kroppen likte sukkersjokket :P Jaja, gjort er gjort! Satser på resten av helga går bedre.

Spiste en altfor stor og usunn frokost i dag :( Barna pleier å få nugatti på brødskivene sine på lørdagsmorgen og i dag måtte jeg også ha litt. Var bare det at det ikke ble bare litt :p Jeg ble kvalm og fikk faktisk litt vondt i magen etterpå, så tror ikke kroppen likte sukkersjokket :p Jaja, gjort er gjort! Satser på resten av helga går bedre.
Jeg har alltid en liten utskeielse på lørdag og søndag morgen.
For meg fungerer det mye bedre å har en liten planlagt utskeielse en gang i blant.
Har jeg ikke det blir det virkelig ille når man sprekker litt...

Jeg har alltid en liten utskeielse på lørdag og søndag morgen.
For meg fungerer det mye bedre å har en liten planlagt utskeielse en gang i blant.
Har jeg ikke det blir det virkelig ille når man sprekker litt...
Ja, jeg har egentlig gitt meg selv lov jeg også, men det ble litt mer enn jeg hadde tenkt i dag :P

Hihi, ja! Så lenge det er nedover så er det greit. Kroppen trenger nok litt tid til å skjønne hva som skjer og, tenker jeg.
Ja gjør nok det;)
Men jeg har ikke så mye å ta av, sikkert derfor det går litt tregt også:P

Spiste en altfor stor og usunn frokost i dag :( Barna pleier å få nugatti på brødskivene sine på lørdagsmorgen og i dag måtte jeg også ha litt. Var bare det at det ikke ble bare litt :P Jeg ble kvalm og fikk faktisk litt vondt i magen etterpå, så tror ikke kroppen likte sukkersjokket :P Jaja, gjort er gjort! Satser på resten av helga går bedre.
Hehe, sukkeroverdose:P

Back
Topp