Skravletråd

Ikke så langt fra det jeg gjør bare at jeg er forsiktig med alle typer karbohydrater

Da gjør vi det nesten likt da :p
Mesteparten av mine karbohydrater kommer fra frokost smoothien min og til middag :)
Drikker Helene Ragnhild sin smoothe til frokost. Helt fantastisk og holder meg mett lenge :)
 
Ja, det er veldig sant :)
Hva slags BMI har du nå?
Den er nå på 23,7.

På fredag var jeg 2,2 kg unna det målet jeg en gang i tiden satte meg som både mannen og min beste venninne syntes hørtes alt for ambisiøst ut og syntes heller jeg skulle sette et som var litt mer realistisk, jeg var ikke enig
 
Den er nå på 23,7.

På fredag var jeg 2,2 kg unna det målet jeg en gang i tiden satte meg som både mannen og min beste venninne syntes hørtes alt for ambisiøst ut og syntes heller jeg skulle sette et som var litt mer realistisk, jeg var ikke enig

Holy crap! Det er sinnsykt bra! Du må være super stolt!!
 
Men da bare fortsetter du med det du gjør, så lenge det fungerer for deg er vel ikke det noe problem..
På tirsdag-torsdag denne uken kommer det til å bli egg og bacon, fordelen med å være på hotell :p

Her er dagens og hva jeg har i smoothien min :)

Screenshot_20181111-213817_Lifesum.jpg
 

Vedlegg

  • Screenshot_20181111-213505_Lifesum.jpg
    Screenshot_20181111-213505_Lifesum.jpg
    465,9 KB · Visninger: 8
Screenshot_20181111-213505_Lifesum.jpg
 
Startet på 103,2 kg, og målet er 65 kg.
Var på 67,2 kg på fredag.

Vurderer å justere målet ned til 63,2 kg, 40 kg ned, fint rundt tall :p
Vi får se hva jeg gjør, de siste få kiloene sitter hardt

Er veldig fornøyd :)

Milde måne. Jeg er mer imponert enn jeg klarer å sette med ord!
 
Milde måne. Jeg er mer imponert enn jeg klarer å sette med ord!
Nå har jeg også brukt 2 år på det så har tatt sin tid.
Har ikke vært like flink hele tiden så det har tatt sin tid.

Er derfor jeg er så streng på at jeg SKAL over 10.000 skritt hver eneste dag, å være aktiv er en måte å minne meg selv om at jeg ALDRI skal tilbake dit
 
Nå har jeg også brukt 2 år på det så har tatt sin tid.
Har ikke vært like flink hele tiden så det har tatt sin tid.

Er derfor jeg er så streng på at jeg SKAL over 10.000 skritt hver eneste dag, å være aktiv er en måte å minne meg selv om at jeg ALDRI skal tilbake dit

Det er super bra! Du er virkelig en inspirasjon :D
 
Har brukt en som heter "My Fitness Pal" siden den kan kobles mot aktivitetsklokken jeg har, men bruker ikke den så aktivt lenger.
Etter å ha holdt på en stund vet jeg litt sånn cirka hva jeg kan få i meg

Det er bra :)
Jeg legger inn trening manuelt, men det blir jo ikke helt rett siden jeg ikke bruker pulsklokke. Har mistet selve beltet :( Men tror jeg har klokken et eller annet sted
 
Det er super bra! Du er virkelig en inspirasjon :D
Så hyggelig å høre.

Det jeg har funnet ut (stemmer for meg, ikke sikkert det funker for deg) er at
- Det som er viktig er at dette er en livsstilsendring, ikke en slankekur. Dersom man ser på det som en livsstilsendring må man velge når man kan leve med ikke en "quick-fix", dersom man bare slanker seg, lærer man ikke hvordan man skal forbi i den nye kroppen og kiloene drar på fest og kommer tilbake med sine nye venne
- Man brukte lang tid på å legge på seg, man trenger tid på å få de vekk igjen også
- Det er 20 % kosthold, 20 % trening og 60 % hodet (psyken). Trening (da mener jeg også å gå seg en tur, bevegelse er viktig) gir motivasjon til å klare kostholdet, og det å klare kostholdet gir motivasjon til å klare trening. Føler man seg flink på det ene får man en boost til å ha lyst til å gjøre det andre. Men som i punktet over, dette tar tid og man vil aldri klare det i lengden dersom man ikke har hodet med seg
- Unn det en utskeielse en gang i blant. En sprekk er demotiverende, så dersom man en gang i blant sier at den dagen er det greit å drite i alt, og velger dager hvor faren for sprekk er stor blir ødeleggelsen mindre (les hodet), bare det ikke blir for ofte..
 
Back
Topp