Man har på flere forum rundt omkring skravletråder.
Skravletråder er ment at man kan skravle om det man føler for.
Skravletråder er ment at man kan skravle om det man føler for.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe..Jeg gikk opp et kilo hos farmor Var der i fire dager. Frokost, middag, kaffemat, kvelds. Og så har jeg alltid stor matlyst hos henne... Heldigvis nesten kvitt det nå. Men at det er mulig
Høres ut som om du har koset deg masseJeg gikk opp et kilo hos farmor Var der i fire dager. Frokost, middag, kaffemat, kvelds. Og så har jeg alltid stor matlyst hos henne... Heldigvis nesten kvitt det nå. Men at det er mulig
Hehe..
Høres kjent ut, men en kilo er ikke mye og så lenge den er fersk er den lettere å fjerne igjen også.
Ser du allerede har gått ned masse, utrolig flink du er.
Hvor lang tid har du brukt?
Høres ut som om du har koset deg masse
Små barn betyr heldigvis også mye trimDet har gått veldig i perioder, men jeg begynte i februar 2013 da jeg gikk på vekta og innså at jeg hadde gått opp 10 kg siden vesla ble født. Var da 78kg(er 166cm høy). Huff! I fjor veide jeg 67kg etter fødsel med andremann i mars, men i august så jeg at jeg hadde lagt på meg 1,5kg, så da slengte jeg meg med i Slankekrigen. Spiste sunt, trente og ammet. Så rant kiloene av.
Så ja, 3 år med periodevis slanking. Nå er jeg i en meget lat periode hvor trening er ut og snop er inn
Det gjorde jeg. Men grunnen til at jeg ikke gikk opp mer var vel av å måtte springe etter ettåringen i et hus full av ting å ta på og rive ned. Gamle damers hus, altså... Måtte rydde vekk litt.
Ny skravletrådHer var den ja :-D
God morgenGod morgen alle sammen
Du må da spise mer enn gulrøtter..God morgen
Pakket gulrøtter i veska til jobb
Masse lykke tilGod morgen, jenter!
Her må det handles idag. Hverken brød, smør eller pålegg i hus. Vesla fikk med seg de siste knekkebrødene på skolen, og heldigvis klarte vi spise opp kake og isene i går. Da starter vi med blanke ark idag!
Skravletråd over altNy skravletråd
God morgen!God morgen alle sammen
Her er fryseren full av is og det står sjokoladekake i kjøleskapet....God morgen, jenter!
Her må det handles idag. Hverken brød, smør eller pålegg i hus. Vesla fikk med seg de siste knekkebrødene på skolen, og heldigvis klarte vi spise opp kake og isene i går. Da starter vi med blanke ark idag!
Skravletråd over alt
JeppVanskelig å holde følge med skravletråder både her og der.
Og dersom man feilposter blir det bare gøyVanskelig å holde følge med skravletråder både her og der.