~.:[Skravletråd]:.~

Kjedet meg litt på dagtid i dag, så da laget jeg "potteplanter" som storebror kan ha på rommet sitt. De ble tatt veldig godt imot! :)
da0bb46685add5643f599625348d16b9

Kjedet meg litt på dagtid i dag, så da laget jeg "potteplanter" som storebror kan ha på rommet sitt. De ble tatt veldig godt imot! :)
da0bb46685add5643f599625348d16b9
Stilig! Heldig gutt:)

Varmt her. Har åpnet vinduer og skrudd av lyset. Legger meg tidlig (ja det er ikke sent ennå:p) bare spise en pizza først.. skikkelig økedag i dag.
Og i morgen er det ny dag med dostyr. Håper det går bedre da:) hun sliter litt med å konsentrere seg på dagtid. Tisser fint før legging.

Mååå så tisse men symfysen og bekkenet gjør at jeg vil ikke røre meg :-P

Skal på gravidsvømming senere idag.. Første gang, kjenner jeg er spent på hvordan det blir.
Skal så rett i sfo greie med 17 mai feiring.. akkurat nå frister det kun å sove!

Å det hjalp med en god natts søvn! Så heldig:) håper jeg får ryddet litt mens hun er i bhg i dag.

Mååå så tisse men symfysen og bekkenet gjør at jeg vil ikke røre meg :p

Skal på gravidsvømming senere idag.. Første gang, kjenner jeg er spent på hvordan det blir.
Skal så rett i sfo greie med 17 mai feiring.. akkurat nå frister det kun å sove!
Gravidsvømming er digg :D varmtvannsbasseng?

Tror det :p hehe har ventet på plass siden sånn januar nå og nå blir det kun frem til juni så blir dessverre ikke mange gangene
Oi, det var lenge.. Her har hallen akkurat stengt, så blir ikke mer svømming i varmtvann på meg, hvis ikke jeg finner en alternativ hall. Det er en skole, så de stenger på sommeren :P

Oi, det var lenge.. Her har hallen akkurat stengt, så blir ikke mer svømming i varmtvann på meg, hvis ikke jeg finner en alternativ hall. Det er en skole, så de stenger på sommeren :P
Ja.. Er visst ganske fullt og de "prioriterte" de som var nærme termin.. Men dumt når jeg endelig får at det kun blir noen få få ganger menmen, får prøve og hjelper det litt så får jeg se om jeg ikke prøver meg på vanlig svømmehall med sommeråpent.. :-)

Dypfryst ørret på 2 kg. Ok å grille og spise ? Oppdrettsfisk..

Prøvde å lese men ble ikke helt klok... Screenshot_20160513-164133.png

Mannen vil at vi skal gå ut å spise lunsj. Jeg er ikke i form og orker egentlig ikke, men vi har aldri barnepass til vanlig og føler vi må benytte sjangsen...tanken på å dusje, sminke seg og ta på klær er langt borte.

Mannen vil at vi skal gå ut å spise lunsj. Jeg er ikke i form og orker egentlig ikke, men vi har aldri barnepass til vanlig og føler vi må benytte sjangsen...tanken på å dusje, sminke seg og ta på klær er langt borte.
Synes det hørtes koselig ut<3 men skjønner at det er litt tiltak:)

Back
Topp