~.:[Skravletråd]:.~

Iiikkkkkk!!!! Snart avgårde for samtale på sykehuset!!!! Jeg gruer meg! Kommer sikkert til å grine som en unge! Skal ha gjennomgang av tidligere fødsler..... (UL for sjekk av juniors manglende nyre)

Iiikkkkkk!!!! Snart avgårde for samtale på sykehuset!!!! Jeg gruer meg! Kommer sikkert til å grine som en unge! Skal ha gjennomgang av tidligere fødsler..... (UL for sjekk av juniors manglende nyre)

Lykke til!

I dag må jeg rydde og vaske litt, foreldrene mine kommer på besøk senere.

Så skal jeg bake romkuler og hjemmelaga ispinner.

Lykke til<3

Har sovet hele natten gjennom for andre gang på rad. Skjønner ikke hvorfor men det er vel bare deilig:)
Hos mamma i dag! Ser ut som godværet fortsetter.

Jeg var våken hundre ganger i natt, så sinnsykt varmt. Frøkna våknet kl 06, så da var dagen i gang.

Har satt på en maskin med klær, rydda kjøleskapet og rydda litt på badet..frokost pause nå.

Lykke til.

Så, skifter på senga, funnet frem gjestedyner, vaska badet, satt på nok en vask med klær, laga romkuler..

Nå: brette klær og lage rundstykker til salaten. Handle og hente frøkna..puh!

Må skrive det for å motivere meg selv.

Har nesten lyst til å bli her på ferie hos mamma i en uke:D er så deilig med gratis underholdning og det at vi ikke roter til huset vårt. Men må hjem til mannen og bhg;)
skal ned igjen og feire 17.mai med de, overnatte en eller to netter da og:)

Har nesten lyst til å bli her på ferie hos mamma i en uke:D er så deilig med gratis underholdning og det at vi ikke roter til huset vårt. Men må hjem til mannen og bhg;)
skal ned igjen og feire 17.mai med de, overnatte en eller to netter da og:)

Hehe alltid deilig å være hos mamman sin ...
Føler jeg er på ferie de gangene jeg har måtte overnatte der hehe

Seriøst pumpa! Frøkna er rimelig trøtt etter bhg i dag, så hun bare syter..heldigvis kommer mannen snart hjem, da skal jeg sove 30 min...

Åååh bekkenet har såvidt begynt å knekke når jeg snur meg i sengen eller reiser meg opp og skal ut av sengen. Det skjedde på slutten av forrige svangerskap også men det var først rundt uke 37/38

Åååh bekkenet har såvidt begynt å knekke når jeg snur meg i sengen eller reiser meg opp og skal ut av sengen. Det skjedde på slutten av forrige svangerskap også men det var først rundt uke 37/38

Au? Knekke i sammenheng med bekkenet hørtes virkelig ikke godt ut :/

Ja akkurat som når du knekker fingrene eller knærene når du setter deg på huk:-/. Kjente av og til slike knekk når jeg snudde meg i sengen med førstemann og syntes jeg kjente slike nå også. Ble fortalt det er bekkenet som gjør seg klar da jeg gikk med førstemann

Au? Knekke i sammenheng med bekkenet hørtes virkelig ikke godt ut :/
Nei er ikke særlig behagelig kan du si men går fort over heldigvis. Men nå er alt ett ork og jeg føler jeg er tung, svær og ukomfortabel. Gleder meg til jeg kan få av fødselsvekten og det ekstra som henger igjen etter førstemann som jeg ikke klarte å bli kvitt før denne graviditeten

Prøver å ha en skikkelig ryddedag siden jenta vår ikke skal hjem etter barnehagen. Da har jeg liksom ekstra god tid til å få ryddet. Men akkuratt nå sitter jeg i sofaen :p

Back
Topp