*Utålmodig*
Forumet er livet
Iiikkkkkk!!!! Snart avgårde for samtale på sykehuset!!!! Jeg gruer meg! Kommer sikkert til å grine som en unge! Skal ha gjennomgang av tidligere fødsler..... (UL for sjekk av juniors manglende nyre)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Iiikkkkkk!!!! Snart avgårde for samtale på sykehuset!!!! Jeg gruer meg! Kommer sikkert til å grine som en unge! Skal ha gjennomgang av tidligere fødsler..... (UL for sjekk av juniors manglende nyre)
Lykke til<3Iiikkkkkk!!!! Snart avgårde for samtale på sykehuset!!!! Jeg gruer meg! Kommer sikkert til å grine som en unge! Skal ha gjennomgang av tidligere fødsler..... (UL for sjekk av juniors manglende nyre)
Lykke til.Iiikkkkkk!!!! Snart avgårde for samtale på sykehuset!!!! Jeg gruer meg! Kommer sikkert til å grine som en unge! Skal ha gjennomgang av tidligere fødsler..... (UL for sjekk av juniors manglende nyre)
Har nesten lyst til å bli her på ferie hos mamma i en ukeer så deilig med gratis underholdning og det at vi ikke roter til huset vårt. Men må hjem til mannen og bhg
skal ned igjen og feire 17.mai med de, overnatte en eller to netter da og![]()
Knekke??Åååh bekkenet har såvidt begynt å knekke når jeg snur meg i sengen eller reiser meg opp og skal ut av sengen. Det skjedde på slutten av forrige svangerskap også men det var først rundt uke 37/38
Åååh bekkenet har såvidt begynt å knekke når jeg snur meg i sengen eller reiser meg opp og skal ut av sengen. Det skjedde på slutten av forrige svangerskap også men det var først rundt uke 37/38
Ja akkurat som når du knekker fingrene eller knærene når du setter deg på huk:-/. Kjente av og til slike knekk når jeg snudde meg i sengen med førstemann og syntes jeg kjente slike nå også. Ble fortalt det er bekkenet som gjør seg klar da jeg gikk med førstemannKnekke??![]()
Nei er ikke særlig behagelig kan du si men går fort over heldigvis. Men nå er alt ett ork og jeg føler jeg er tung, svær og ukomfortabel. Gleder meg til jeg kan få av fødselsvekten og det ekstra som henger igjen etter førstemann som jeg ikke klarte å bli kvitt før denne graviditetenAu? Knekke i sammenheng med bekkenet hørtes virkelig ikke godt ut :/
Åååh fikk skikkelig cravings på ett stort glass med iskald pepsi max med masse isbiter i