anines
Elsker forumet
Så kjedeligHjemme med sykt barn, ikke akkurat det jeg hadde tenkt meg i dag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjedeligHjemme med sykt barn, ikke akkurat det jeg hadde tenkt meg i dag.
Uffa, god bedring til tutta.
Kjedelighåper hun blir fort frisk!
Så kjedeligGod bedring!
Har troen på degF.....!Bor jo på en bilfri øy.men er lov til å kjøre tohjulstraktor og firhjuling.
Er alene med alle 3 barna i to uker, så med begynnende bekkenløsning er jeg avhengig av å kunne kjøre de på lasteplanet med traktor...fikk levert de, men da jeg skulle starte motoren for å kjøre hjem, røyk startsnora.
Kjenner at det er i slike situasjoner at mannen skulle vært hjemmme...
Kryss fingrene for meg jenter, at jeg klarer å fikse det selv nå![]()
![]()
![]()
Hvordan gikk det? Fikk du fikset?F.....!Bor jo på en bilfri øy.men er lov til å kjøre tohjulstraktor og firhjuling.
Er alene med alle 3 barna i to uker, så med begynnende bekkenløsning er jeg avhengig av å kunne kjøre de på lasteplanet med traktor...fikk levert de, men da jeg skulle starte motoren for å kjøre hjem, røyk startsnora.
![]()
![]()
F.....!Bor jo på en bilfri øy.men er lov til å kjøre tohjulstraktor og firhjuling.
![]()
![]()
og det eneste eg kunne pekt på på en traktor og vist navnet på er vel dekkene
eg e rett og slett imponert og litt nyskjerrig. Det hadde vært gøy å få oppleve en dag i dine sko F.....!Bor jo på en bilfri øy.men er lov til å kjøre tohjulstraktor og firhjuling.
![]()
![]()
Effektiv! Hørtes utrolig deilig ut med nystekte rundstykker til frokost.Satt på rundstykke deig før kl 0700...hjelpes!
Flink du erSatt på rundstykke deig før kl 0700...hjelpes!
Effektiv! Hørtes utrolig deilig ut med nystekte rundstykker til frokost.
Flink du er![]()
Må prøves ut en gangDet er verdens letteste oppskrift, har ikke spist de enda. Så de har virkelig langtidshevet.
Oppskrift (jeg brukte Fibra mel):
http://brodogkorn.no/oppskrift/torunns-grove-rundstykker/
Må prøves ut en gang![]()
Takk for tips. Kanskje jeg skal bake litt idag siden været er grått og elendigDe var knall gode! Luftige og god smak. Brukte 25g gjær og lot de heve lengre enn det oppskriften sa.
Går sikkert kjempefint ^_^Jm time i dagfår vi se om hu kommenterer vekten. Hehe