~.:[Skravletråd]:.~

Hurra! :D forstår godt at du gleder deg. Hvor lenge blir han hjemme?
Han blir hjemme ca 4 uker :) så blir han borte fra 6-7 uker :( men men, sånn er det å være sammen med en sjømann :p blir hjemme like lenge når han kommer hjem i juni :)

Han blir hjemme ca 4 uker :) så blir han borte fra 6-7 uker :( men men, sånn er det å være sammen med en sjømann :p blir hjemme like lenge når han kommer hjem i juni :)
Så kjedelig. . Min er mye ute å reiser han også, men har desverre ikke noe turnus så han reiser plutselig og kommer plutselig hjem igjen,det lengste han var vært vekke er 7 uker i fjor sommer, da kom han hjem for ei uke og vekk i nye 3 uker..

Syns vi er flink som holder fortet :)

Så kjedelig. . Min er mye ute å reiser han også, men har desverre ikke noe turnus så han reiser plutselig og kommer plutselig hjem igjen,det lengste han var vært vekke er 7 uker i fjor sommer, da kom han hjem for ei uke og vekk i nye 3 uker..

Syns vi er flink som holder fortet :)
Uff! Verre når det ikke er fast turnus :( all ære til deg! Her vet vi ca dag for avreise å hjemkomst :) det er deilig. Kan planlegge litt da:)
Synes også vi er flinke som holder fortet! Ikke lett alene, å med et bekken som ikke spiller på lag :/

Uff! Verre når det ikke er fast turnus :( all ære til deg! Her vet vi ca dag for avreise å hjemkomst :) det er deilig. Kan planlegge litt da:)
Synes også vi er flinke som holder fortet! Ikke lett alene, å med et bekken som ikke spiller på lag :/
Plages med bekkenet her også.. :(
Heldigvis jobber gubben i nærheten nå og er hjemme hver dag fram til slutten av mai :)

Akkurat sendt mail og spurt etter pris på leie av lokaler ift dåp..... Greit å være tidlig ute :-P sambo driver bare å rister på hodet haha

Bumper tråden
Og innser i det samme at jeg fortsatt ikke har fått svar ang det der lokale... Irriterende :-P

Sitter å gafler i meg frokost, kvalmen som fy men har fått satt på oppvaskmaskinen og en vask med klær, klokka er ikke 8 engang.

Bumper tråden
Og innser i det samme at jeg fortsatt ikke har fått svar ang det der lokale... Irriterende :p

Sitter å gafler i meg frokost, kvalmen som fy men har fått satt på oppvaskmaskinen og en vask med klær, klokka er ikke 8 engang.
Bra jobba! Jeg må huske å flytte noe tøy fra i går over i tørketrommelen:)

Har levert i bhg, nå parkert på sofaen på ubestemt tid. Veldig vondt i hodet. Burde nok spise frokost snart.:)
Sola skinner veldig her i dag men er foreløpig iskaldt.

Bra jobba! Jeg må huske å flytte noe tøy fra i går over i tørketrommelen:)

Har levert i bhg, nå parkert på sofaen på ubestemt tid. Veldig vondt i hodet. Burde nok spise frokost snart.:)
Sola skinner veldig her i dag men er foreløpig iskaldt.
Snart på tide å tømme oppvaskmaskinen.. Så burde satt i gang igjen men sofaen var veldig god... :-D

Håper hodepinen forsvinner snart :-) ikke mye digg å ha.

Snart på tide å tømme oppvaskmaskinen.. Så burde satt i gang igjen men sofaen var veldig god... :-D

Håper hodepinen forsvinner snart :) ikke mye digg å ha.
Noe skal vi plages med:) regner med den går vekk om jeg tar Paracet men prøver hvile først:) bare ligg litt til på sofaen:)

Har også satt på en maskin klær, handlet inn for helgen og støvsugd (eller robotstøvsugeren har).

Nå skal jeg spise frokost og strikke litt :)

Siste dagen her i Spania avsluttes med overskyet og dårlig vær :(
Meen skal innrømme at jeg ser litt frem til å komme hjem til egen seng og dyrene våre da :)
* altfor hjemmekjær* :p

Har også satt på en maskin klær, handlet inn for helgen og støvsugd (eller robotstøvsugeren har).

Nå skal jeg spise frokost og strikke litt :)
Jeg har så veldig lyst på robotstøvsuger<3 haha.

Bumper tråden
Og innser i det samme at jeg fortsatt ikke har fått svar ang det der lokale... Irriterende :-P

Så flink og effektiv du er :)
Jeg har egentlig ikke gjort noe annet enn å kjøre tuppa i barnehagen i dag :p

Siste dagen her i Spania avsluttes med overskyet og dårlig vær :(
Meen skal innrømme at jeg ser litt frem til å komme hjem til egen seng og dyrene våre da :)
* altfor hjemmekjær* :p
Alltid godt å komme hjem,men håper dere har kost dere? :)

Så flink og effektiv du er :)
Jeg har egentlig ikke gjort noe annet enn å kjøre tuppa i barnehagen i dag :p
Hehe hadde en slik dag igår, skikkelig sløving. Har hatt besøk idag av ei venninne og laget pannekaker og nå har snuppa venninnebesøk og vi har laget pizzasnurrer som vi skal kose oss med :-)

Vært på 24 ukers kontroll idag hos jordmor. Du som tiden går. Blir 25 uker på søndag :-)

Back
Topp