Koselig daHehe hadde en slik dag igår, skikkelig sløving. Har hatt besøk idag av ei venninne og laget pannekaker og nå har snuppa venninnebesøk og vi har laget pizzasnurrer som vi skal kose oss med![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Koselig daHehe hadde en slik dag igår, skikkelig sløving. Har hatt besøk idag av ei venninne og laget pannekaker og nå har snuppa venninnebesøk og vi har laget pizzasnurrer som vi skal kose oss med![]()
måtte opp å sjekke om han pustet hehe... Ligger å drar oss i sengen enda, herlig!! Gleder meg til kaffe og litt strikkekos når vi står opp Stått opp feil i dag, føler meg ikke frisk. Lå våken halvannen time i natt og bekymret meg for noe. Lillemor er også litt gretten. Det regner. Kort sagt: dagen kan bare bli bedre<3
Samme herStått opp feil i dag, føler meg ikke frisk. Lå våken halvannen time i natt og bekymret meg for noe. Lillemor er også litt gretten. Det regner. Kort sagt: dagen kan bare bli bedre<3
Den er kjip, sender deg en klem herfraKjenner jeg er deppa i dag og ekstremt hjemlengsel. Skulle ønske det ikke var så dyrt å fly hjem.
Uffa, god bedring til tutta.Hjemme med sykt barn, ikke akkurat det jeg hadde tenkt meg i dag.
Håper du fikk sove til slutt:/ merket at det var ubehagelig å ligge på ryggen i går kveld. Har og en baby som blir veldig aktiv når jeg skal hvileLigget i sengen i to timer for å prøve å sove.. Enten er det en for aktiv baby som forstyrrer, eller at alt i magen blir presset opp og jeg føler jeg enten blir kvelt eller må spy.. Bah!
KjedeligHjemme med sykt barn, ikke akkurat det jeg hadde tenkt meg i dag.
Ja, gikk etter hvert og da fikk jeg sove hele natten uten noen oppvåkninger. Det er ikke hver dag, så det var deilig!Håper du fikk sove til slutt:/ merket at det var ubehagelig å ligge på ryggen i går kveld. Har og en baby som blir veldig aktiv når jeg skal hvile![]()