~.:[Skravletråd]:.~

Hehe hadde en slik dag igår, skikkelig sløving. Har hatt besøk idag av ei venninne og laget pannekaker og nå har snuppa venninnebesøk og vi har laget pizzasnurrer som vi skal kose oss med :-)
Koselig da :)

Lørdag, ligger i senga med en kopp kaffe, deilig!

Mannen skal snart klippes, så stikker vi hele familien i svømmehallen.

Skal fikse sodastream maskinen i ettermiddag, ellers ingen planer..må vel en tur på lekeplassen kjenner jeg frøkna rett.

Junior sover enda :woot: måtte opp å sjekke om han pustet hehe... Ligger å drar oss i sengen enda, herlig!! Gleder meg til kaffe og litt strikkekos når vi står opp :D

Stått opp feil i dag, føler meg ikke frisk. Lå våken halvannen time i natt og bekymret meg for noe. Lillemor er også litt gretten. Det regner. Kort sagt: dagen kan bare bli bedre:D<3

Prøver å få mini til å sovne men ikke lett idag tydeligvis. Burde gått tur men i dette været fristet det veldig lite

Stått opp feil i dag, føler meg ikke frisk. Lå våken halvannen time i natt og bekymret meg for noe. Lillemor er også litt gretten. Det regner. Kort sagt: dagen kan bare bli bedre:D<3

Hehe, her og. Eller - jeg er bare helt ør i hodet, huset er rotete og det er skikkelig guffent ute. Håper det blir bedre utover dagen :p

Samme her :( kjennes ikke ut som jeg har sovet i det heletatt i natt :/ er sååå trøtt :( her er snappa overraskende blid :p

Koker meg noen egg til lunch og var egentlig skrubbsulten for en gangs skyld men nå kjenner jeg at mat ikke frister allikevel

Uff nei, det var spysyke på gang her:( ikke rart jeg følte meg dårlig! Litt uggen ennå, men føles mye bedre når magen er tømt:p

Ligger fortsatt i senga her og drar meg. Null lyst til å stå opp selv om jeg virkelig burde stått opp og spist noe før kvalmen blir mye verre..
Skal ut og handle litt og været er bare grått og trist... Blergh

Hjelper liksom ikke på humøret at det er grått ute når man føler seg dårlig fra før:/

Kjenner jeg er deppa i dag og ekstremt hjemlengsel. Skulle ønske det ikke var så dyrt å fly hjem.

Magen er en kule, virkelig. Står rett ut fra ribbeina. Og jeg skjønner ikke at ikke ribbeina har knekt! Den begynner jo over dem, når jeg sitter i alle fall, og presser seg ut der den kan.

Ligget i sengen i to timer for å prøve å sove.. Enten er det en for aktiv baby som forstyrrer, eller at alt i magen blir presset opp og jeg føler jeg enten blir kvelt eller må spy.. Bah!

Hjemme med sykt barn, ikke akkurat det jeg hadde tenkt meg i dag.

Ligget i sengen i to timer for å prøve å sove.. Enten er det en for aktiv baby som forstyrrer, eller at alt i magen blir presset opp og jeg føler jeg enten blir kvelt eller må spy.. Bah!
Håper du fikk sove til slutt:/ merket at det var ubehagelig å ligge på ryggen i går kveld. Har og en baby som blir veldig aktiv når jeg skal hvile:)

Back
Topp