Julimammaer 2016 på fb er finjeg legger dere gjerne til!
![]()
Vil gjerne legges til i facebookgruppa også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Julimammaer 2016 på fb er finjeg legger dere gjerne til!
![]()
Jeg vil veldig gjerne også legges til i denne.Julimammaer 2016 på fb er finjeg legger dere gjerne til!
![]()
Ang facebookgruppa, hva skjer der inne egentlig? Er det mye aktivitet?![]()
Vil gjerne legges til i facebookgruppa også![]()
Dersom ingen har kontaktet dere så send en pm med navn så kan jeg prøve å få lagt tilJeg vil veldig gjerne også legges til i denne.![]()
Jeg har ikke råd til å gå på gratis vanngym hver uke hvis jeg skal gå innom nordbyen på veien og kjøpe babytøy hver gang hehe.. Denne gangen ble det en topakning bodyer og en trepakning pysjer. Sist uke et sett med body og bukse. Woops :-D
Ligger på Frøy skole. Jeg fant det ganske lett med gule sider kart. Klokka seks på tirsdager, men ikke til uka for da er det skoleferie og stengt.Haha, blir fort dyrt!
Når begynte det igjen og hvor lå det? Jeg rekker ikke å være med i dag, litt for mye jobb nå i starten av uka.
Om du blar litt ned er det ege tråd med mye tips men spørs hva du liker? Gir du noen eksempler så skal jeg se hva jeg kommer påNoen som har tips til gode filmer/serier på Netflix?
Ah, se der fant jeg den tråden ja!Om du blar litt ned er det ege tråd med mye tips men spørs hva du liker? Gir du noen eksempler så skal jeg se hva jeg kommer på![]()
Noen som har tips til gode filmer/serier på Netflix?
Så koselig! deilig med litt egentidI dag skal jeg til endokrinolog for oppfølging av stoffskifte i svangerskapet. Spennende
Jeg og mannen skal ut å spise i kveld, en skikkelig date!
Uff, føler med deg, det greiene der er guffent.. Håper du får et bra resultat i hvert fall!Sitter på legekontoret...
Først glemte hu tutlå i resepsjonen å si fra til lab at jeg var kommet så måtte purre kl 9.. Hadde time 8:30..
Fikk den der søtesøtesøte greiå og har sittet her siden.. Kun halvtime igjen ca og sliter med å holde det nede..
Så lei av å vente nå!
Får satse på det.. Holder med en diabetiker i heimenUff, føler med deg, det greiene der er guffent.. Håper du får et bra resultat i hvert fall!
Dvs jeg er full av bekymring enda haha men for andre ting enn før 12 ukers grensen![]()
Jeg har ikke råd til å gå på gratis vanngym hver uke hvis jeg skal gå innom nordbyen på veien og kjøpe babytøy hver gang hehe.. Denne gangen ble det en topakning bodyer og en trepakning pysjer. Sist uke et sett med body og bukse. Woops :-D
Æsj da, god bedring! Vi var faktisk åtte stk i går. Neste uke er det jo vinterferie, men uka etter er det i gang igjen.Kunde inte va med igår heller, blev så dålig på jobb så var bara att ta sig hem å vila. Är hemma idag också:/ första gången jag mår dåligt i svangerskapet