~.:[Skravletråd]:.~

..Og en babydundyne. Til mitt forsvar: det var 40% på Princess ^_^ og jeg har faktisk lagt av en del kroner til babyutstyr hehe.

Jeg har ikke råd til å gå på gratis vanngym hver uke hvis jeg skal gå innom nordbyen på veien og kjøpe babytøy hver gang hehe.. Denne gangen ble det en topakning bodyer og en trepakning pysjer. Sist uke et sett med body og bukse. Woops :-D

Haha, blir fort dyrt!
Når begynte det igjen og hvor lå det? Jeg rekker ikke å være med i dag, litt for mye jobb nå i starten av uka.

Haha, blir fort dyrt!
Når begynte det igjen og hvor lå det? Jeg rekker ikke å være med i dag, litt for mye jobb nå i starten av uka.
Ligger på Frøy skole. Jeg fant det ganske lett med gule sider kart. Klokka seks på tirsdager, men ikke til uka for da er det skoleferie og stengt.

I dag skal jeg til endokrinolog for oppfølging av stoffskifte i svangerskapet. Spennende :)

Jeg og mannen skal ut å spise i kveld, en skikkelig date!

Sitter på legekontoret...
Først glemte hu tutlå i resepsjonen å si fra til lab at jeg var kommet så måtte purre kl 9.. Hadde time 8:30..
Fikk den der søtesøtesøte greiå og har sittet her siden.. Kun halvtime igjen ca og sliter med å holde det nede..
Så lei av å vente nå!

Sitter på legekontoret...
Først glemte hu tutlå i resepsjonen å si fra til lab at jeg var kommet så måtte purre kl 9.. Hadde time 8:30..
Fikk den der søtesøtesøte greiå og har sittet her siden.. Kun halvtime igjen ca og sliter med å holde det nede..
Så lei av å vente nå!
Uff, føler med deg, det greiene der er guffent.. Håper du får et bra resultat i hvert fall!

Jeg har ikke råd til å gå på gratis vanngym hver uke hvis jeg skal gå innom nordbyen på veien og kjøpe babytøy hver gang hehe.. Denne gangen ble det en topakning bodyer og en trepakning pysjer. Sist uke et sett med body og bukse. Woops :-D

Kunde inte va med igår heller, blev så dålig på jobb så var bara att ta sig hem å vila. Är hemma idag också:/ första gången jag mår dåligt i svangerskapet

Back
Topp