~.:[Skravletråd]:.~

Har igjen veid meg. Opp ca 4 kg i svangerskapet sålangt. Straks ferdig med første trimester og var egentlig ganske fornøyd med meg selv til nå. Bare røykeslutten ville gitt meg 10 kg + til vanlig :p
Men så tenkte jeg over sist svangerskap. 3 kg til på meg nå, så veier jeg like mye som jeg gjorde DAGEN FØR JEG FØDTE sist. Den tanken likte jeg ikke spesielt godt nei :p
Hvordan ligger det an med vekten hos dere?

Har som sagt ikke turt å veie med siste 2 ukene men hadde gått opp fra 3.2 kg på 10 uker ( snus slutt inkludert)
Nå etter julen føler jeg at jeg har gått opp hvertfall 2 kg til :/ Så ligger nok på 5 kg totalt opp på 12 uker :/

Må si jeg er spent på ul om 2 dager.. har ultralyd til onsdag for å sjekke opp de 3 cystene på størrelse med golfballer liksom.. føler en har sprukket på julaften, så er spent...
Gleder meg til å se lille bøllefrø også da men er vel cystene de fokuserer på :p

Må si jeg er spent på ul om 2 dager.. har ultralyd til onsdag for å sjekke opp de 3 cystene på størrelse med golfballer liksom.. føler en har sprukket på julaften, så er spent...
Gleder meg til å se lille bøllefrø også da men er vel cystene de fokuserer på :p
Å fy, det høres så vondt ut. Gjør det? Sånn utenom når de sprekker? Og lar de sånt bare være?

Å fy, det høres så vondt ut. Gjør det? Sånn utenom når de sprekker? Og lar de sånt bare være?

Det sies at de skal forsvinne etter 3 mnd ca.. så derfor jeg er spent på antall som er igjen..
Og jaaaaa, det gjør hinsides vondt når de sprekker :( så håoer alle 3 sprakk på julaften men stygt redd det kun var 1 :/
Sist gang en slik sprakk og jeg ikke visste hva det var, endte jeg opp på gyn på sykehuset som påviste væske i buken grunnet vannet i cysten...
Men når de er så store som mine så skal de uansett følges opp :/
Var visst derfor jeg fikk så fort mage denne gang også da de 3 løftet hele systemet lenger opp , for fikk jo mage i uke 4 alt :p

Jeg tørr ikke legge fra meg telefonen og prøve å sove.
Da kjenner jeg hvor vondt bekkenet er og jeg bli liggende å gråte meg i søvn. Våkner mellom 5-10 ganger per natt pga smerter. Kjære vene, la juli komme fort.

Tusen takk for denne gruppa her! Er så innmari godt å vite at man er flere i samme situasjon. Som er kvalme, trøtte, ikke får sove, sykemeldte og bekymret. Føler meg ofte så alene i å være så dårlig og shabby, og kjenner det går hardt utover humøret å i månedsvis ikke ha et normalt friskt liv. Så det hjelper virkelig å høre at vi er flere! Tusen takk alle sammen.

Hehe jeg drømte riene begynte.. Vi tracked de på app og sambo drev å glemte så fant jeg ut at vi måtte bare dra, kom til gangen ca så sa jeg at jeg måtte tisse første.. Husker jeg tenkte i drømmen at det var ikke et bra tegn men gikk å tissa.
Plutselig kjente jeg trykk nede, tok hånda mellom bena og kjente hode O.o
Så var det bare å reise seg så kom ungen omtrent skliende ut. Husker jeg ropte til sambo han måtte komme og gi meg et håndkle og utrykket hans! Priceless hahah var en kjempe søt lita jente også... Skikkelig ekte drøm så våknet og måtte vekke mannen :-D dissw drømmene kommer til å ta livet av meg, drømmer så utrolig mye rart..

Aaaahhh vogner av mannen som holder hånda på magen. Kjenner små dult innen fra. Deilig start på dagen!

Så det var ei som hadde fått positiv test ja :))
Sikkert dårlig gjort av meg å skrive dette, å blande meg :p men synes det er rart å få positiv test i dag, hvis termin er 6 okt. De andre på septembergruppen som får positive tester i dag har jo termin rundt 20-25 sept :p men for all del! Hipphurra:) :)

Sikkert dårlig gjort av meg å skrive dette, å blande meg :p men synes det er rart å få positiv test i dag, hvis termin er 6 okt. De andre på septembergruppen som får positive tester i dag har jo termin rundt 20-25 sept :p men for all del! Hipphurra:) :)
Jo, igrunn :p
Men fint for oss, betyr bare at vi har kommet langt :D

Men når jeg ble flyttet til 12+4 nå, så skulle vel termin vært 21.juli?
På ultralyd bildet står det til 18.juli..
Skjønner ikke :p

Back
Topp