~.:[Skravletråd]:.~

I dag jobber jeg sent, irritere vett av meg siden vi ikke har det så travelt å man kan gå tidlig...

Jaja, håper det ikke blir for sent. Mannen har tatt fri for å ha kose dag sammen med frøkna. Jeg vil også!

jeg har funnet hjertelyden 5 dager på rad. jeg har ikke klart å la være å sjekke daglig. Nå derimot, skal jeg vente til etter nyttår :) Jeg er ganske beroliget med at jeg har et levende barn der inne :) Sånt gjør meg glad! Venter enda i spenning på innkalling til UL, og håper jordmor tar meg på alvor ift at jeg er slankeoperert så jeg får den oppfølgingen jeg burde ha...

jeg har funnet hjertelyden 5 dager på rad. jeg har ikke klart å la være å sjekke daglig. Nå derimot, skal jeg vente til etter nyttår :) Jeg er ganske beroliget med at jeg har et levende barn der inne :) Sånt gjør meg glad! Venter enda i spenning på innkalling til UL, og håper jordmor tar meg på alvor ift at jeg er slankeoperert så jeg får den oppfølgingen jeg burde ha...

fant ingenting igår :/ prøvde 3 ganger, men tror kanskje jeg har lett helt feil. Samt stresset litt mtp at jeg ikkeholdt doppleren lenge over et punkt f.eks før jeg lette videre...
og jeg var stappmett, vet ikke om det har noe å si da men...
håper jeg finner den på nytt i løpet av disse neste feriedagene...
er ikke så bekymret da jeg jo har sett liv på ul :P men ville så gjerne at min kjære og meg skulle høre det sammen <3

Jeg har så merkelige snerter nedentil.. stikker i livmortappen.. det skal vel ikke gjøre det? :(

Har lagt meg alt, beste nyttår på
Mange år!

(utenom migrene da..)

Ja vel, kvalmens tid var visst ikke helt forbi. Dårlig matlyst i går og i dag. 13+5 :/
Har begynt på tidenes ryddeprosjekt, av det ekstra soverommet som må bli barnerom nr 2. Akkurat nå kaller vi det roterommet:p

Kjører ned fra fjellet nå med besafe gravid belte og må si det føles meget behagelig :)

Ja vel, kvalmens tid var visst ikke helt forbi. Dårlig matlyst i går og i dag. 13+5 :/
Har begynt på tidenes ryddeprosjekt, av det ekstra soverommet som må bli barnerom nr 2. Akkurat nå kaller vi det roterommet:p
Samme her :( 13+5 her også i dag. Kastet opp 2 ganger sålangt i dag :(

Ja jeg skal egentlig ikke klage, kaster ikke opp og det er som regel ikke hele dagen. Men utrolig kjip følelse å ha:/ nå har jeg akkurat funnet ut at jeg kan få i meg bakt potet med smør til kvelds:) så nå venter jeg bare på å bli sulten.

Ja jeg skal egentlig ikke klage, kaster ikke opp og det er som regel ikke hele dagen. Men utrolig kjip følelse å ha:/ nå har jeg akkurat funnet ut at jeg kan få i meg bakt potet med smør til kvelds:) så nå venter jeg bare på å bli sulten.

Det hørtes godt ut ;)

Da har jeg hatt omgangssyke fra jeg våknet i morges og det varer fremdeles.. ugh. Ringt syk på jobb i morgen.

Back
Topp