~.:[Skravletråd]:.~

Men når jeg ble flyttet til 12+4 nå, så skulle vel termin vært 21.juli?
På ultralyd bildet står det til 18.juli..
Skjønner ikke :p
Er det ikke noe forskjellig hva de systemene regner bare?:)

Akkurat spist biff nr to denne uka. Mm. Flere år siden sist! Haha. Har ikke jernmangel, så lurer på hva det kommer av:p

Er det ikke noe forskjellig hva de systemene regner bare?:)

Akkurat spist biff nr to denne uka. Mm. Flere år siden sist! Haha. Har ikke jernmangel, så lurer på hva det kommer av:p

Jo det er kanskje sant det :)
Men 12+4 føles av en eller annen grunn veldig mye mer rett haha :)

Trenger råd eller tips..
Forsøkt å lese litt ang cyster nå...
( skrev innlegget på skjult gruppe men kansje flere her som kjenner til cyster?)

Hadde 3 cyster påvist i uke 7.. var på sykehuset på onsdag og jordmor fant 1 på 39 mm, på fredag var jeg på privat ul hvor han fant 2 store på 39mm og 42 mm, (!) Hvor han bad meg få kontrollert disse...

Skal til fastlegen til onsdag og bør jeg be han henvise meg på nytt for ny kontroll for å sjekke? Da disse har vokst og vann cyster igrunn skal forsvinne etter 3 mnd.
Til onsdag er jeg 13+2...
Kjenner det stresser meg om det kan være slimproduserende cyster istedet, som må fjernes kirurgisk :/

Men kjenner jeg tviler til jordmoren som faktisk ikke fant den ene cysten på 4.2 cm (!)

Jeg stresser med unødvendige ting.. nr 1 nå er hvordan si det til mamma. Får besøk av min søster til uka og regner med at lillesnupp vil snakke om baby i magen da. Vil gjerne at mamma skal få vite det først. Så lurer på om vi skal ringe i kveld eller om det er best at jeg stikker innom i morgen kveld når jeg har mulighet til det.

Også må jeg ringe sjefen i morra og si om jeg ønsker å gå over til dagarbeid i stedet for turnus. Ikke lett å bestemme seg for om og når:/

Også må jeg få ringt til jm, som jeg ikke klarer å bestemme meg for hvor jeg skal ringe.

Jeg stresser med unødvendige ting.. nr 1 nå er hvordan si det til mamma. Får besøk av min søster til uka og regner med at lillesnupp vil snakke om baby i magen da. Vil gjerne at mamma skal få vite det først. Så lurer på om vi skal ringe i kveld eller om det er best at jeg stikker innom i morgen kveld når jeg har mulighet til det.

Også må jeg ringe sjefen i morra og si om jeg ønsker å gå over til dagarbeid i stedet for turnus. Ikke lett å bestemme seg for om og når:/

Også må jeg få ringt til jm, som jeg ikke klarer å bestemme meg for hvor jeg skal ringe.

Oi, vet ikke mamman din det enda :)?
Kan jeg spørre om hvorfor :)?

Oi, vet ikke mamman din det enda :)?
Kan jeg spørre om hvorfor :)?
Bare litt treig:p vi ville si det til datteren vår først, så ble det ikke til at hun fikk vite det før forrige helg. Og nå har vi heller ikke sett mamma og de siden før jul pga julefeiring og masse sykdom og de bor 1 time unna.

Bare litt treig:p vi ville si det til datteren vår først, så ble det ikke til at hun fikk vite det før forrige helg. Og nå har vi heller ikke sett mamma og de siden før jul pga julefeiring og masse sykdom og de bor 1 time unna.

Aha skjønner :) det må jo være så moro å ha mamman sin å fortelle det til, da det blir så mye glede :) ble helt i ekstase her iallefall hehe

Aha skjønner :) det må jo være så moro å ha mamman sin å fortelle det til, da det blir så mye glede :) ble helt i ekstase her iallefall hehe
Hehe ja regner med hun blir glad når hun får vite det<3 :)

I dag snakket jeg med jordmor jeg gikk til sist gang, i 2011/12. Det var merkelig å høre den stemmen igjen altså. Dessverre kunne jeg ikke komme der på kontroller siden det blir feil kommune. Så nå satser jeg på at sykehuset kan ta meg:) hvis ikke må jeg ta fri hele dager fra jobb for å gå til jm. Eller gå bare til legen.

Trenger råd eller tips..
Forsøkt å lese litt ang cyster nå...
( skrev innlegget på skjult gruppe men kansje flere her som kjenner til cyster?)

Hadde 3 cyster påvist i uke 7.. var på sykehuset på onsdag og jordmor fant 1 på 39 mm, på fredag var jeg på privat ul hvor han fant 2 store på 39mm og 42 mm, (!) Hvor han bad meg få kontrollert disse...

Skal til fastlegen til onsdag og bør jeg be han henvise meg på nytt for ny kontroll for å sjekke? Da disse har vokst og vann cyster igrunn skal forsvinne etter 3 mnd.
Til onsdag er jeg 13+2...
Kjenner det stresser meg om det kan være slimproduserende cyster istedet, som må fjernes kirurgisk :/

Men kjenner jeg tviler til jordmoren som faktisk ikke fant den ene cysten på 4.2 cm (!)
jeg har fått påvist cyster sjøl, men føler at jeg ikke blir "tatt på alvor" i forbindelse med dette.. men jeg har endelig fått en ul om 2 uker som jeg skal få sjekket dette. Om de har vokst, så skal jeg oppdatere deg på hva de sier om du vil :)

jeg har fått påvist cyster sjøl, men føler at jeg ikke blir "tatt på alvor" i forbindelse med dette.. men jeg har endelig fått en ul om 2 uker som jeg skal få sjekket dette. Om de har vokst, så skal jeg oppdatere deg på hva de sier om du vil :)

Takk for det :) føler ikke jeg har blitt tatt på alvor heller , nok til å føle meg trygg. Spesielt ikke etter at jordmor på sykehuset overså den ene på 3.3 el 4.2 cm !
Så spent på hva fastlegen min sier idag :/

Skal ha 2 kveldsvakter på rad nå og kjenner jeg gruer meg. Har hektiske lister og bekkene skranter litt. Glad vi er 3 sykepleiere på vakt i kveld. Håper bare de ikke har flyttet den ene

Skal ha 2 kveldsvakter på rad nå og kjenner jeg gruer meg. Har hektiske lister og bekkene skranter litt. Glad vi er 3 sykepleiere på vakt i kveld. Håper bare de ikke har flyttet den ene
au :( jeg tror ikke jeg hadde klart kveldsvakter.. må være ekstremt tøft? :s

Sitter nå å venter på legen og 1. Kontroll :)

God lørdag formiddag :)
Hva bedriver dere helgen med da :)?
Her nytes den stille og rolig da det er 3 helger til neste rolige helgen hehe..
Ligger på sofaen og venter på gubben skal våkne etter natten vakt ..

Huset ser helt j*** ut siden vi har hatt snekker her som begynte igår med å lage barnerom ut av det ene soverommet vårt.
Så sliter max mtp støv og har bare strøm på halve kjøkkenet, ergo det ser totalt kaos ut der inne også , og materialer i gangen og jeg som må ha det ryddig alltid, prøver å lukke øynene og tenke at " det er bare 1 uke til det er snakk om" :p

God lørdag formiddag :)
Hva bedriver dere helgen med da :)?
Her nytes den stille og rolig da det er 3 helger til neste rolige helgen hehe..
Ligger på sofaen og venter på gubben skal våkne etter natten vakt ..

Huset ser helt j*** ut siden vi har hatt snekker her som begynte igår med å lage barnerom ut av det ene soverommet vårt.
Så sliter max mtp støv og har bare strøm på halve kjøkkenet, ergo det ser totalt kaos ut der inne også , og materialer i gangen og jeg som må ha det ryddig alltid, prøver å lukke øynene og tenke at " det er bare 1 uke til det er snakk om" :p
Huff, stressende med rot. Vi skal jo pusse opp hele huset her nå, eller Snekkerne skal gjøre det å jeg gruer meg skikkelig til rotet og støvet :( men får vel bare bite tennene sammen og glede meg til de blir ferdig :)

Jeg og tuppa har vært i bassenget og på kaffe. :) når ligger jeg på sofaen med min ny vunnet bbhugme pute og ser på tv, mens tuppa spiser litt mat. Vi skal snart i bursdag :)
Ha en fortsatt fin lørdag.

Deilig med resultatet av oppussing da:) vi har hatt besøk av mamma og søstrene mine.

Lilletupp har omgangssyke, nå bare litt slapp og vondt i magen og litt feber. Hun kastet opp sist på torsdag. Så vi ser litt ekstra på tv og koser på sofaen. Håper sterkt å ikke få det siden jeg hadde det for to uker siden og på mandag er det legekontroll. Så jeg vasker hendene til den store gullmedaljen.

Back
Topp