Mozzarella
Elsker forumet
Sitter klar for kamp,med ei Skål nudler. Mann og barn er sendt i bursdag![]()
Ser ut til at finalen ble spilt på fredag
Det her var jo herlig avslappende underholdning!Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sitter klar for kamp,med ei Skål nudler. Mann og barn er sendt i bursdag![]()
Det her var jo herlig avslappende underholdning!Ååå, jeg hørte om det når det så klart var over! Ville kanskje ikke sett så mye heller siden jeg bor i tettbygd strøk med en del lys.. men det høres helt fantastisk ut å få sett det!Må bare få si at jeg igår så nordlys for første gang,i Buskerud, og det var noe av det mest fasinerende og vakre jeg har sett <3
De som bor i nord og ser dette ofte, er virkelig heldige <3
Ååå, jeg hørte om det når det så klart var over! Ville kanskje ikke sett så mye heller siden jeg bor i tettbygd strøk med en del lys.. men det høres helt fantastisk ut å få sett det!![]()
Jeg har faktisk det samme idag. :S Men har hatt en skikkelig hormonfylt dag idag, med oppkast, kvalme, å se et kjærestepar på kjøpesenteret eller hva som helst egentlig fikk meg til å bli så rørt at tårene sto i øynene på meg, sint, trøtt, bekkenløsning og så dette merkelige. Det høres ikke ut som noe galt, bare kanskje litt ekstra hormoner idag?Merkelige smerter i magen og underlivet.. føles sårt i "røret" og menslignende murringer. Håper så utrolig sterkt at dette ikke betyr at det går galt.
Åh, jeg ogBegynner å få smerter i korsryggen. Håper det ikke er bekkenløsning som er på vei og så tidlig
Ble henvist til fysio her i første svangerskap. Før høre med legen når jeg skal til første kontroll på nyåret hvis det ikke blir bedreÅh, jeg oghar hatt i flere uker nå. Legen mente det holdt med tøye øvelser her, men det gjorde ikke det da
![]()
Kattevakten?Great, blir vekket av kattevakten har mistet nøkkelen til leiligheten vår.
Og vi har ikke flere nøkkler i nærheten.
Kattevakten?![]()
Det var nok det for det gikk bra oh jeg har hørt hjertelydenJeg har faktisk det samme idag. :S Men har hatt en skikkelig hormonfylt dag idag, med oppkast, kvalme, å se et kjærestepar på kjøpesenteret eller hva som helst egentlig fikk meg til å bli så rørt at tårene sto i øynene på meg, sint, trøtt, bekkenløsning og så dette merkelige. Det høres ikke ut som noe galt, bare kanskje litt ekstra hormoner idag?
Prøvde å finne hjertelyden nå med doppler, men fant ingenting enda.. er bare 10+6 da og har sett aktivitet på ul så blir ikke bekymret
Bare litt kjipt å ikke klare å finne den når jeg har fått låne med meg fra jobben
Prøvd å se video på YouTube for å se om jeg gjør det riktig, men ble ikke så klok
Får vel bare smøre meg godt med tålmodighet![]()
Jeg finner den som oftest veldig langt nede på venstreside ved (nesten på) skambeinet. Jeg må dytte den ordentlig nedi for å høre detDerigjen er det dager jeg ikke finner den. Skjønner at det hadde vært moro å finne den nå som du har mulighet
![]()
Så kanskje dagen idag , var dagen jeg faktisk ikke skule finne den
For det skal vel i bunn og grunn være mulig når jeg er 11 uker imorgen
Hmm, høre med sjefen og jeg vær så snill kan låne den disse dagene i nyttårs helgen
Men stemmer det at babyen blir stresset om man prøver å lete hver dag? Eller er det myte ?