~.:[Skravletråd]:.~

Må bare få si at jeg igår så nordlys for første gang,i Buskerud, og det var noe av det mest fasinerende og vakre jeg har sett <3
De som bor i nord og ser dette ofte, er virkelig heldige <3

Må bare få si at jeg igår så nordlys for første gang,i Buskerud, og det var noe av det mest fasinerende og vakre jeg har sett <3
De som bor i nord og ser dette ofte, er virkelig heldige <3
Ååå, jeg hørte om det når det så klart var over! Ville kanskje ikke sett så mye heller siden jeg bor i tettbygd strøk med en del lys.. men det høres helt fantastisk ut å få sett det! :D

dobbelpost :/

Ååå, jeg hørte om det når det så klart var over! Ville kanskje ikke sett så mye heller siden jeg bor i tettbygd strøk med en del lys.. men det høres helt fantastisk ut å få sett det! :D

det er noe av det nydeligste jeg har sett av naturen... ble nesten religiøs :P

Merkelige smerter i magen og underlivet.. føles sårt i "røret" og menslignende murringer. Håper så utrolig sterkt at dette ikke betyr at det går galt.

Merkelige smerter i magen og underlivet.. føles sårt i "røret" og menslignende murringer. Håper så utrolig sterkt at dette ikke betyr at det går galt.
Jeg har faktisk det samme idag. :S Men har hatt en skikkelig hormonfylt dag idag, med oppkast, kvalme, å se et kjærestepar på kjøpesenteret eller hva som helst egentlig fikk meg til å bli så rørt at tårene sto i øynene på meg, sint, trøtt, bekkenløsning og så dette merkelige. Det høres ikke ut som noe galt, bare kanskje litt ekstra hormoner idag?

Great, blir vekket av kattevakten har mistet nøkkelen til leiligheten vår.
Og vi har ikke flere nøkkler i nærheten.

Begynner å få smerter i korsryggen. Håper det ikke er bekkenløsning som er på vei og så tidlig

Åh, jeg og :( har hatt i flere uker nå. Legen mente det holdt med tøye øvelser her, men det gjorde ikke det da :(
Ble henvist til fysio her i første svangerskap. Før høre med legen når jeg skal til første kontroll på nyåret hvis det ikke blir bedre:-)

Endelig hjemme, så deilig :)

Bare tonnevis av bagasje å pakke opp...

Prøvde å finne hjertelyden nå med doppler, men fant ingenting enda.. er bare 10+6 da og har sett aktivitet på ul så blir ikke bekymret :)

Bare litt kjipt å ikke klare å finne den når jeg har fått låne med meg fra jobben :p
Prøvd å se video på YouTube for å se om jeg gjør det riktig, men ble ikke så klok :p
Får vel bare smøre meg godt med tålmodighet :)

Jeg har faktisk det samme idag. :S Men har hatt en skikkelig hormonfylt dag idag, med oppkast, kvalme, å se et kjærestepar på kjøpesenteret eller hva som helst egentlig fikk meg til å bli så rørt at tårene sto i øynene på meg, sint, trøtt, bekkenløsning og så dette merkelige. Det høres ikke ut som noe galt, bare kanskje litt ekstra hormoner idag?
Det var nok det for det gikk bra oh jeg har hørt hjertelyden :) takk for beroligende ord <3

Prøvde å finne hjertelyden nå med doppler, men fant ingenting enda.. er bare 10+6 da og har sett aktivitet på ul så blir ikke bekymret :)

Bare litt kjipt å ikke klare å finne den når jeg har fått låne med meg fra jobben :p
Prøvd å se video på YouTube for å se om jeg gjør det riktig, men ble ikke så klok :p
Får vel bare smøre meg godt med tålmodighet :)

Jeg finner den som oftest veldig langt nede på venstreside ved (nesten på) skambeinet. Jeg må dytte den ordentlig nedi for å høre det :) Derigjen er det dager jeg ikke finner den. Skjønner at det hadde vært moro å finne den nå som du har mulighet :)

Jeg finner den som oftest veldig langt nede på venstreside ved (nesten på) skambeinet. Jeg må dytte den ordentlig nedi for å høre det :) Derigjen er det dager jeg ikke finner den. Skjønner at det hadde vært moro å finne den nå som du har mulighet :)

Så kanskje dagen idag , var dagen jeg faktisk ikke skule finne den :)
For det skal vel i bunn og grunn være mulig når jeg er 11 uker imorgen :)
Hmm, høre med sjefen og jeg vær så snill kan låne den disse dagene i nyttårs helgen :)

Men stemmer det at babyen blir stresset om man prøver å lete hver dag? Eller er det myte ?

Også tror jeg da at jeg har holdt den altfor langt opp.. vært oppe ved området navlen jeg :p

Så kanskje dagen idag , var dagen jeg faktisk ikke skule finne den :)
For det skal vel i bunn og grunn være mulig når jeg er 11 uker imorgen :)
Hmm, høre med sjefen og jeg vær så snill kan låne den disse dagene i nyttårs helgen :)

Men stemmer det at babyen blir stresset om man prøver å lete hver dag? Eller er det myte ?

Ja, hør med de så får du litt mer tid på deg. Jeg hørte den først 10+3, men veldig kort før den forsvant igjen.
Usikker på om det kan stemme, vet ikke helt hva den blir stresset av når den ligger dypt inne i magen. Så er det jo folk som får tett oppfølging og hører den hver gang de er på kontroll, under fødsel hører de etter den nesten hele tiden.. vet ikke jeg, har virkelig ikke peiling - men om du gjør det en liten periode tror jeg ikke det kan skade :)

Back
Topp